Search
Now showing items 1-10 of 120
Ποιότητα και οι νέες προκλήσεις στον κλάδο του τουρισμού
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-12)
Ο τομέας του Τουρισμού και της διαμονής στην Κύπρο μπορεί να χαρακτηριστεί ως μια από τις βασικές βιομηχανίες του νησιού. Από το 1960, που είχε ξεκινήσει ουσιαστικά η ανάπτυξη του ξενοδοχειακού τομέα και παράλληλα του ...
Απολαβές εργαζομένων πριν και μετά την οικονομική κρίση: η περίπτωση της Κύπρου.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)
Ο σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξεταστεί το πώς επηρεάστηκαν οι απολαβές των εργαζομένων κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης στην περίπτωση της Κύπρου. Με την ανάλυση στοιχείων που αφορούν στο μέσο ισοδύναμο ...
Λιτή διαχείριση και έξι σίγμα, εφαρμογή στις φαρμακοβιομηχανίες.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)
Στον κόσμο των επιχειρήσεων, η διαχείριση της ποιότητας έχει εδώ και χρόνια καθιερωθεί ως μια σημαντική στρατηγική, για την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Οι παραδοσιακές πρωτοβουλίες ποιότητας, συμπεριλαμβανομένων ...
Δημιουργία ενός διαδικτυακού ραδιοφωνικού σταθμού (web radio).
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)
Σκοπός της εργασίας είναι η ανάλυση του ποιοι θα πρέπει να είναι οι άξονες λειτουργίας ενός web radio στην Κύπρο, το οποίο να έχει ως στόχο την μετάδοση ποιοτικής μουσικής, με υψηλή αισθητική και ενδιαφέρον περιεχόμενο. ...
Αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών στα ιδιωτικά φαρμακεία από πελάτες και φαρμακοποιούς.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)
Το συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον στο οποίο λειτουργεί ο φαρμακευτικός κλάδος ολοένα αυξάνει τον ανταγωνισμό στα ελληνικά φαρμακεία καθιστώντας αναγκαία την έννοια του φαρμακείου υπηρεσιών για την ανάπτυξη κι επιβίωσή ...
Η συμβολή της εκπαίδευσης των εργαζομένων στην ικανοποίηση των πελατών μέσω της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών: η περίπτωση του λιανικού εμπορίου στην Κύπρου.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)
Η μελέτη που πραγματοποιήθηκε και ακολουθεί πιο κάτω πραγματεύεται ένα επίκαιρο θέμα και αφορά μια μικρή ανάλυση για τις εκπαιδεύσεις των ανθρώπων που εργάζονται στο λιανικό εμπόριο. Σκοπός είναι να διερευνηθεί κατά πόσο ...
Η εφαρμογή της ηλεκτρονικής τράπεζας παγκοσμίως, η υιοθέτηση της υπηρεσίας από τους πελάτες και ο βαθμός ασφάλειας των σχετικών συναλλαγών.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)
Η ηλεκτρονική τράπεζα είναι οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχει η τράπεζα χωρίς την φυσική παρουσία του πελάτη στο κατάστημα της τράπεζας. Ο στόχος αυτής της διατριβής είναι να φανερώσει αν οι χρήστες της ηλεκτρονικής ...
Η διοίκηση ολικής ποιότητας στις επιτελικές δομές ΕΣΠΑ του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)
Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η διερεύνηση της εφαρμογής των αρχών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) στις τρεις Επιτελικές Δομές (ΕΔ) ΕΣΠΑ (Εταιρικό Σύμφωνο για το Πλαίσιο Ανάπτυξη) του Υπουργείου Εργασίας και ...
Αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών του ακτινολογικού εργαστηρίου του τμήματος οδοντιατρικής του ΑΠΘ με στόχο την βελτίωση: χρήση του εργαλείου SERVQUAL.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-06)
Η παρούσα ερευνητική μελέτη, επικεντρώνει το ενδιαφέρον της στην έννοια της ποιότητας υπηρεσιών και πιο συγκεκριμένα στην έννοια της ποιότητας υπηρεσιών υγείας, μέσω της αξιολόγησης και της μέτρησης της ποιότητας των ...
Διαχείριση ποιότητας στον δημόσιο τομέα. Μέτρηση ικανοποίησης πολιτών στο κέντρο φορολογουμένων της ενιαίας αρχής δημοσίων εσόδων.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διαχείριση ποιότητας στον δημόσιο τομέα και η μέτρηση της ικανοποίησης των πολιτών στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (Κ.Ε.Φ.) της Ενιαίας Αρχής Δημοσίων Εσόδων. Σκοπός της ...