Browsing Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek) by Subject "Consumer satisfaction"
Now showing items 1-2 of 2
-
Διερεύνηση της ποιότητας εξυπηρέτησης στην προσωπική τραπεζική και η συμβολή του στελέχους προσωπικής τραπεζικής στην αφοσίωση των πελατών. Μελέτη περίπτωσης μεγάλης ιδιωτικής τράπεζας
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Στα τέλη της περασμένης δεκαετίας, οι ελληνικές τράπεζες άρχισαν να εφαρμόζουν την πελατοκεντρική φιλοσοφία και κουλτούρα ως στρατηγική επιλογή στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Επίκεντρο του πελατοκεντρικού συστήματος είναι η ... -
Η αποτύπωση της σχέσης ικανοποίησης εργαζομένου και ικανοποίησης πελάτη στην επικοινωνία πελατών με την ξενοδοχειακή επιχείρηση στα σχόλια σε ιστοσελίδες κριτικής ξενοδοχείων
(2017-09-15)Αρκετές μελέτες προτείνουν ότι υπάρχει μία θετική σχέση μεταξύ της ικανοποίησης των εργαζόμενων και της ικανοποίησης των πελατών (Bernhardt et al., 2000; Harter et al., 2002; Koys, 2003; Tornow & Wiley, 1991; Wangenheim ...