dc.contributor.advisor | Ζαχαρίας, Παναγιώτης | |
dc.contributor.author | Βλάχος, Αντώνιος | |
dc.contributor.other | Vlachos, Antonios | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2016-03-28 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-29T08:11:39Z | |
dc.date.available | 2016-03-29T08:11:39Z | |
dc.date.copyright | 2015-12 | |
dc.date.issued | 2016-03-29 | |
dc.identifier.other | ΠΛΗ/2015/00217 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/2250 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες και υποσχόμενες καινοτομίες που άρχισαν εφαρμόζονται, τα τελευταία χρόνια, στην εξ’αποστάσεως εκπαίδευση είναι η παιχνιδοποίηση (gamification). Βασική ιδέα της παιχνιδοποίησης είναι η εφαρμογή μηχανικών των παιχνιδιών σε διάφορες άλλες εφαρμογές, έτσι ώστε να αυξάνεται η δέσμευση του χρήστη.
Στον τομέα της εκπαίδευσης και περισσότερο στην τεχνολογικά υποστηριζόμενη διδασκαλία, υπάρχουν αρκετές μέθοδοι και τεχνικές παιχνιδοποίησης όσον αφορά τους εκπαιδευόμενους. Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή εστιάσαμε στην σχεδίαση ενός συστήματος παιχνιδοποίησης για την υποστήριξη των εκπαιδευτών σε e-learning περιβάλλοντα.
Σε συνέχεια της απαραίτητης βιβλιογραφικής ανασκόπησης, πραγματοποιήθηκε έρευνα, όπου διερευνήθηκαν οι ανάγκες των διδασκόντων σε περιβάλλοντα εξ’αποστάσεως μάθησης, καθώς και οι δραστηριότητες τους.
Με την βοήθεια των στοιχείων που συγκεντρώθηκαν από την σχετική έρευνα, σχεδιάστηκε μια ολοκληρωμένη μεθοδολογία παιχνιδοποίησης, με σκοπό την ενσωμάτωση σε μια εξ’αποστάσεως πλατφόρμα διδασκαλίας. Η μεθοδολογία αυτή, βρήκε εφαρμογή στην εμπορική πλατφόρμα Teachable, όπου σχεδιάστηκαν οι σχετικές διεπαφές, μέσω των οποίων παρέχονται κίνητρα με σκοπό την βελτίωση και ενίσχυση της εμπειρίας χρήσης, της ικανοποίησης και της δέσμευσης.
Τέλος πραγματοποιήθηκε έρευνα ευχρηστίας των διεπαφών που σχεδιάστηκαν, η οποία οδήγησε σε χρήσιμα συμπεράσματα, σε διορθώσεις και στην βελτίωση της πλατφόρμας. | el_GR |
dc.format.extent | viii, 111 σ. εικ., 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Gamification | el_GR |
dc.subject | Παιχνιδοποίηση | |
dc.title | Σχεδίαση συστήματος παιχνιδοποίησης (Gamification) για την υποστήριξη των διδασκόντων / εκπαιδευτών σε Online learning περιβάλλοντα | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | One of the most interesting and promising innovations applicable to e-learning, nowadays, is Gamification. The basic idea of Gamification is the application of Game Mechanics, in non-game environments, to increase motivation.
In education and especially on technology supported teaching, there are several methods and gamification techniques regarding learners. In this thesis we focused on designing a gamification system to support trainers in e-learning environments.
After the necessary literature review, a research was conducted, where we investigated the needs of teachers in remote learning environments and their activities.
With the help of data, collected from the research, we designed a comprehensive gamification methodology, to integrate to an eLearning platform. This methodology was intergraded at the commercial platform Teachable, where relevant interfaces were designed in order to enhance motivation, to improve and enhance the user experience, satisfaction and commitment.
Finally we conducted a usability research to test the interface we designed, which led to useful conclusions and improvements of the platform. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |