Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
  6. Επιχειρηματικό σχέδιο για την δημιουργία εταιρείας εισαγωγής και προώθησης στην κυπριακή αγορά καινοτόμων δομικών και άλλων υλικών
 
  • Details
Options

Επιχειρηματικό σχέδιο για την δημιουργία εταιρείας εισαγωγής και προώθησης στην κυπριακή αγορά καινοτόμων δομικών και άλλων υλικών

Author(s)
Ευσταθίου, Στυλιανός
Date Issued
2019-12
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η κατάρτιση ενός επιχειρηματικού σχεδίου που αφορά στη δημιουργία μιας εταιρείας εισαγωγής από το εξωτερικό και πώλησης στην Κυπριακή αγορά αλλά και σε τρίτες χώρες, δομικών υλικών και συγκεκριμένα μονωτικών υλικών. Στόχος του σχεδίου είναι μέσα από το στρατηγικό σχεδιασμό να γίνει πρόβλεψη της πορείας της επιχείρησης και καθορισμός των βημάτων που θα ακολουθήσει σε συνδυασμό με τις μεταβολές του περιβάλλοντος- αγορά όπου και πρόκειται να δραστηριοποιηθεί. Αναφέρεται η επιλογή στρατηγικής τοποθεσίας και εξοπλισμού, η στελέχωση και τα βασικά υλικά- προϊόντα που θα εμπορεύεται η εταιρεία εντός και εκτός Κύπρου, δηλαδή όλα τα στοιχεία σύστασης της εταιρείας. Γίνεται ανάλυση διαφόρων παραγόντων που πρόκειται να εμπλακεί ή να αντιμετωπίσει η εταιρεία, με τη χρήση διαφόρων μοντέλων. «Ανάλυση PESTLE» για ανάλυση παραμέτρων του εξωτερικού περιβάλλοντος που επηρεάζουν την πορεία της επιχείρησης, «Ανάλυση SWOT» για μελέτη του ανταγωνισμού, και ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος μέσω των «Πέντε Δυνάμεων του Porter». Επιπλέον «Kano Model Analysis» που αφορά στις απαιτήσεις- ανάγκες του πελάτη, καθώς επίσης και «Διάγραμμα συγγένειας» για τους συμφεροντούχους της υπό δημιουργία εταιρείας. Παραπέρα μελετώνται οι στρατηγικές μάρκετινγκ που πρόκειται να ακολουθηθούν και γίνεται πρόβλεψη των πωλήσεων επιχείρησης μελετώντας τον ανταγωνισμό και το συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
viii, 62 σ. 30 εκ.
Subjects

Επιχειρηματικό σχέδιο...

Business plan

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΔΤΠ-2019-00161.pdf

Size

1 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):b40cc9702fbe3e5697e2e4bb55c0d214

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly