dc.contributor.advisor | Κλεάνθους, Πάρις | |
dc.contributor.author | Τούμπας, Στέλιος | |
dc.contributor.other | Toumpas, Stelios | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2016-03-17 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-17T11:36:38Z | |
dc.date.available | 2016-03-17T11:36:38Z | |
dc.date.copyright | 2016-02 | |
dc.date.issued | 2016-03-17 | |
dc.identifier.other | MBA/2016/00401 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/2231 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παγκόσμια οικονομική κρίση δημιούργησε σημαντική επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης. Η επιβράδυνση αυτή οδηγεί στη μείωση της ζήτησης των προϊόντων και των υπηρεσιών και μέσα σε αυτό το περιβάλλον, οι επιχειρήσεις προσπαθούν να προσαρμοστούν κάτω από αυτές τις δύσκολες συνθήκες. Πολλές φορές αναγκάζονται να μειώσουν το λειτουργικό κόστος, να επαναπροσδιορίσουν την στρατηγική τους και να αναδιοργανώσουν τις δραστηριότητες τους.
Συχνές συνέπειες τις αναδιοργάνωσης των επιχειρήσεων προκαλούν τεράστια προβλήματα στην οικονομία, εφόσον αναγκάζονται να απολύσουν προσωπικό, να μειώσουν του μισθούς κα. Συνεπώς, αυτό που γίνεται αντιληπτό είναι ότι, η παγκόσμια οικονομική κρίση διαφοροποίησε σημαντικά τις συνθήκες της αγοράς στην οποία δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με αυτό το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον και τις ραγδαίες εξελίξεις, την υψηλή αβεβαιότητα, προκύπτει η επιτακτική ανάγκη για επιβίωση των επιχειρήσεων.
Έτσι, και στον τομέα του λιανικού εμπορίου, οι υπεραγορές για να αναπτυχθούν και να επιβιώσουν προσπαθούν να αποκτήσουν πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους. Αυτός είναι ο ουσιαστικότερος λόγος που οι υπεραγορές προσπαθούν συνεχώς να αναπτύξουν νέες στρατηγικές προώθησης προϊόντων, διατήρησης των υφιστάμενων πελατών και προσέλκυσης νέων, προκειμένου να αναπτυχθούν και να επιβιώσουν στον κλάδο.
Σκοπός κάθε υπεραγοράς θα πρέπει να είναι η μακρόχρονη σχέση με τους πελάτες της και αυτό θα επιτευχθεί όταν οι πελάτες της είναι ευχαριστημένοι. Όταν οι πελάτες ικανοποιούν τις ανάγκες τους πέραν από τις προσδοκίες τους, τότε είναι πολύ δύσκολο να στραφούν προς τους ανταγωνιστές τους. | el_GR |
dc.format.extent | 85 σ. εικ., 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Μικρομεσαίες επιχειρήσεις -- Στρατηγικές επιβίωσης | el_GR |
dc.subject | Small and Medium enterprises -- Survival strategies | el_GR |
dc.title | Ο ανταγωνισμός και η επιβίωση των υπεραγορών στην Κύπρο σε περίοδο κρίσης της Κυπριακής οικονομίας | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The global financial crisis has caused a major stagnation in global financial growth. The stagnation has led to a reduction in the demand of goods and services; within this environment the firms seek to adjust under these difficult circumstances. In many cases they are forced to reduce their operating costs and redefine their strategy, as well as to restructure their operations.
A common consequence of the aforementioned restructuring, is the creation of problems to the broader economy, since businesses are forced to make staff redundant, to lower wages etc. As such, one may become aware of the fact that the global financial crisis has significantly differentiated the conditions of the markets in which enterprises are called to operate in.
In accordance to the hardships of this economic environment, the rapid changes observed and the high degree of uncertainty, businesses necessarily have to survive. Therefore, even in the retail sector, supermarkets attempt to gain an advantage over their competitors in order to grow and survive. This is the key reason that supermarkets continuously seek to create new strategies with regards to advertising their products, to maintaining and increasing their market share in order to grow and survive within this sector.
The goal of each supermarket should be to maintain a long-term relationship with its customers; this may be achieved when the customers are satisfied. When the customers satisfy their needs beyond their expectations, then it is more likely that they will remain loyal to the business. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |