Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολάου, Ντάϊνα
dc.contributor.authorΟρφανού, Κατερίνα
dc.contributor.otherOrfanou, Katerina
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-03-16
dc.date.accessioned2016-03-16T12:41:02Z
dc.date.available2016-03-16T12:41:02Z
dc.date.copyright2016-02
dc.date.issued2016-03-16
dc.identifier.otherMBA/2016/00398el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2223
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως σκοπό να αναπτύξει μια επιχείρηση μουσικής επιμέλειας (Disc Jockey) μέσα από την ανάλυση και εφαρμογή των παραμέτρων του μίγματος Μάρκετινγκ (Προϊόν, Τιμολόγηση, Προώθηση, Τόπος). Η μουσική επιμέλεια αποτελεί υπηρεσία και ως εκ τούτου προστίθενται τρείς ακόμη παράμετροι (Συμμετέχοντες, Φυσική Παρουσία, Διαδικασίες). Στα πλαίσια της ερευνητικής διαδικασίας πραγματοποιήθηκε πρωτογενής έρευνα και συγκεκριμένα δημοσκόπηση, με κύριο μέσο το ερωτηματολόγιο το οποίο απαντήθηκε από 100 άτομα. Κύριο μέλημά του ήταν η εξαγωγή συμπερασμάτων αναφορικά με τις μουσικές προτιμήσεις του κοινού που αφορούν τις επιλογές παροχής της υπηρεσίας της Μουσικής σε διάφορες στιγμές/εκδηλώσεις της ζωής του. Η έρευνα ανέδειξε πρώτη επιλογή στις προτιμήσεις του κόσμου, την παροχή υπηρεσιών Μουσικής μέσω Μουσικού Επιμελητή σε όλες τις εκδηλώσεις που παρατέθηκαν στο ερωτηματολόγιο. Αυτό καταδεικνύει την μείωση της ζήτησης των άλλων μεθόδων και την εδραίωση της Μουσικής Επιμέλειας στις επιλογές του κοινού. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι σε καθένα από τα κεφάλαια θα παρουσιάζεται ένα θεωρητικό υπόβαθρο και ακολούθως πρακτική εφαρμογή.el_GR
dc.format.extent76 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜικρομεσαίες επιχειρήσειςel_GR
dc.subjectSmall and Medium enterprisesel_GR
dc.subjectΕπιχείρηση μουσικής επιμέλειαςel_GR
dc.subjectDJ enterpriseel_GR
dc.titleΑνάπτυξη μιας μικρομεσαίας επιχείρησης μουσικής επιμέλειας (Disc Jockey) με βάση την ανάλυση των εργαλείων μάρκετινγκel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe aim of this Master’s dissertation is the development of a Disk Jockey – DJ enterprise through the analysis and the application of four Marketing Mix parameters (Product, Price, Promotion and Place). Disk Jockey (Enterprise) is considered to be a service and consequently three more parameters are added to the analysis (People, Physical Environment and Process). Within the framework of the research process was conducted “primary research” and particularly an opinion poll received by one hundred people. The main concern of the questionnaire was to draw conclusions on the musical preferences of the respondents related to their choices in the provision of music service in several occasions and events of their life. The survey revealed that people’s first choice in all of the events included in the questionnaire for the provision of music services, was Disk Jockey. This clearly demonstrates the reduction of the demand, the usage of other methods and the establishment of the Disc Jockey in people’s options. It should be noted that, in each chapter it will be presented the theoretical background and subsequently practical application.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record