Repository logo
Admin Login(current)
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
  6. Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ: Η επίδραση στον ελληνικό τραπεζικό κλάδο
Details

Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ: Η επίδραση στον ελληνικό τραπεζικό κλάδο

Author(s)
Κουκορέμπας, Ιωάννης
Date Issued
2018-05
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management  
Abstract
Το ψηφιακό περιβάλλον έχει μεταβάλλει τις περισσότερες από τις καθημερινές συναλλαγές των καταναλωτών. Στη σύγχρονη εποχή ο πελάτης μπορεί να προβεί στην αγορά των επιθυμητών προϊόντων και υπηρεσιών, μέσω του διαδικτύου, από οπουδήποτε βρίσκεται, χρησιμοποιώντας το κινητό του τηλέφωνο, τον υπολογιστή του ή άλλη «έξυπνη» (smart) συσκευή.

Στα πλαίσια αυτά η ψηφιακή εποχή έχει επεκταθεί και στη διεκπεραίωση των τραπεζικών συναλλαγών. Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να εξεταστεί η εφαρμογή του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα, προσδιορίζοντας τα χαρακτηριστικά των πελατών που ήδη χρησιμοποιούν τα ηλεκτρονικά μέσα για τη διεκπεραίωση των τραπεζικών συναλλαγών τους, και μελετώντας την επίδραση του εξωτερικού περιβάλλοντος στη διεύρυνση της χρήσης τους.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
vii, 59 σ. 30 εκ.
Subjects

Ηλεκτρονικό μάρκετινγ...

e-marketing

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΔΤΠ-2018-00087.pdf

Size

689.85 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):f7b75a0b4d2e780bc02b2ab87c896ad2

  • Send Feedback
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • End User Agreement
  • Privacy policy

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science footer.powered-by Dataly