Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΕΛΛ) / Communication and New Journalism (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΕΛΛ) / Communication and New Journalism (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Προς ένα προδραστικό μοντέλο διαχείρισης της επιχειρηματικής φήμης: Η περίπτωση του ΟΠΑΠ κατά τη φάση της ιδιωτικοποίησης

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΕΔΜ-2015-00013.pdf (870.6Kb)
    Ημερομηνία
    2016-03-16
    Συγγραφέας
    Ματεγάκης, Βίκτωρ
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Στην παρούσα εργασία, γίνεται μελέτη αναφορικά με τις παραμέτρους βάσει των οποίων καθορίζεται, διαμορφώνεται, εξελίσσεται και επηρεάζεται η εταιρική φήμη. Μία επιπλέον διάσταση της εταιρικής φήμης και γενικά του οργανωτικού σχεδιασμού έγκειται στην διαχείριση κρίσεων. Υπό αυτό τον άξονα, γίνεται ανάλυση του τρόπου με τον οποίο δομούνται οι διαδικασίες διαχείρισης κρίσεων. Στόχος της εργασίας αποτελεί η εύρεση των παραγόντων εκείνων που επιδρούν στην εταιρική φήμη, την ταυτότητα και την εικόνα της εταιρείας καθώς και η διατύπωση των μεθόδων που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις αναφορικά με την διαχείριση κρίσεων, έχοντας ως παράδειγμα της περίπτωση της ΟΠΑΠ Α.Ε., κατά την διάρκειά της ιδιωτικοποίησης της εταιρίας, το 2013. Η προδραστική διαχείριση φήμης του ΟΠΑΠ θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει τα στοιχεία εκείνα της εταιρικής ταυτότητας που αποτελούν και τους κύριους άξονες επιλογής των καταναλωτών και λοιπών ενδιαφερομένων μερών: την αξιοπιστία, την διαφάνεια και τους μηχανισμούς ελέγχου. Όσο περισσότερο η επιχείρηση εστιάζει σε αυτό τον άξονα του στρατηγικού σχεδιασμού, τόσο περισσότερο θα ενισχύεται και η εταιρική της φήμη και θα προωθείται η θετική εταιρική εικόνα.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2206
    Συλλογές
    • Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΕΛΛ) / Communication and New Journalism (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013