Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
  6. Διαχείριση ολική ποιότητας - Ο αντίκτυπος στον κλάδο των υπηρεσιών
 
  • Details
Options

Διαχείριση ολική ποιότητας - Ο αντίκτυπος στον κλάδο των υπηρεσιών

Author(s)
Κάϊζερ, Ελένη
Date Issued
2018-05
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Ένας μεγάλος αριθμός σύγχρονων οργανισμών – επιχειρήσεων ανά τον κόσμο υιοθετούν την Διαχείριση Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) για να ικανοποιήσουν και να ευχαριστήσουν τους πελάτες τους. Η ανάγκη για παροχή ποιοτικών προϊόντων και η ανταπόκριση των παρεχόμενων υπηρεσιών, προκειμένου να αποκτηθεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να βελτιωθεί η σχέση τους με τον πελάτη έτσι ώστε να τον έχουν για διάρκεια. Η ΔΟΠ απαιτεί τη δημιουργία μιας κουλτούρας με επίκεντρο τον πελάτη στον κλάδο των υπηρεσιών. Η εφαρμογή ενός προγράμματος ΔΟΠ από τους οργανισμούς – επιχειρήσεις που προσφέρουν υπηρεσίες είναι ένα σημαντικό καθήκον που πρέπει να έχουν. Απαιτεί διεξοδική και συστηματική ανάλυση των προσδοκιών των πελατών, των διαδικασιών και τις λειτουργίες του συστήματος και τον καθορισμό των παραμέτρων της ποιότητας. Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή παρουσιάζει και παρέχει μια επισκόπηση της Διαχείρισης Ολικής Ποιότητας στην επίπτωση της σε διάφορες βιομηχανίες υπηρεσιών και διερευνά τους διάφορους συντελεστές επιτυχίας, τις διαδικασίες υλοποίησης της και τις επιπτώσεις της στις διαφορετικές επιδόσεις των βιομηχανιών υπηρεσιών. Τέλος, δίνει ένα παράδειγμα έρευνας, σε ένα κλάδο παροχής υπηρεσιών, τον Τραπεζικό και συγκεκριμένα την υπηρεσία που προσφέρει, «Ηλεκτρονική Τραπεζική», από την σκοπιά του πελάτη για να γνωρίζει η επιχείρηση που πρέπει να στοχεύσει .
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
v, 79 σ. 30 εκ.
Subjects

Διοίκηση ολικής ποιότ...

Total quality managem...

Διοίκηση ολικής ποιότ...

Total quality managem...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΔΤΠ-2018-00079.pdf

Size

977.82 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):807312e0553694e360b58730ae759d5a

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly