Show simple item record

dc.contributor.advisorΖαμάνη, Ευπραξία Δ.
dc.contributor.authorΙουλιανού, Μαρία
dc.contributor.otherIoulianou, Maria
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-03-08
dc.date.accessioned2016-03-09T12:38:22Z
dc.date.available2016-03-09T12:38:22Z
dc.date.copyright2016-01
dc.date.issued2016-03-09
dc.identifier.otherΠΛΗ/2016/00213el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2179
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤα κοινωνικά δίκτυα ανέκαθεν αποτελούσαν ένα χρήσιμο εργαλείο για τα μέλη μίας κοινότητας, αφενός για να καλύπτουν τις ανάγκες της επικοινωνίας και της κοινωνικοποίησης τους και αφετέρου για την ανταλλαγή ιδεών και απόψεων αναμεταξύ τους και την εύρεση λύσεων σε διάφορα ζητήματα. Αποτελούσαν για αρκετά χρόνια αντικείμενο μελέτης και έρευνας για την εύρεση των επιπτώσεων που έχουν τόσο στην ζωή των ανθρώπων, όσο και στην απόδοσή τους κατά τις δραστηριότητες, που εκτελούν κατά την διάρκεια της ημέρας. Η εξέλιξη των τεχνολογιών και η εφαρμογή τους σε διάφορους τομείς της καθημερινότητας άλλαξαν τα δεδομένα όσον αφορά την επικοινωνία και τις διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων. Η είσοδος του διαδικτύου και των ψηφιακών κοινωνικών δικτύων κατ’ επέκταση στην ζωή μας έχει οδηγήσει σε αμφιλεγόμενα αποτελέσματα, τα οποία σαφώς επηρεάζουν διάφορους τομείς της ανθρώπινης ύπαρξης. Στην παρούσα εργασία γίνεται μία αποτύπωση στοιχείων που αφορούν γενικά τα κοινωνικά δίκτυα και ειδικά τα ψηφιακά κοινωνικά δίκτυα και βάσει υπάρχουσας βιβλιογραφίας και προγενέστερων μελετών αποτυπώνονται χαρακτηριστικά για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που προκύπτουν από την χρήση τους. Ο συγκεκριμένος τομέας που διερευνάται στα πλαίσια της παρούσας διατριβής έχει να κάνει με τα αποτελέσματα της χρήσης των ψηφιακών κοινωνικών δικτύων στον οργανωσιακό τομέα. Ειδικότερα, εξετάζεται το επίπεδο χρήσης των ψηφιακών κοινωνικών δικτύων από τους εργαζομένους μιας επιχείρησης, κατά πόσο αυτή η χρήση επηρεάζει την απόδοση ενός εργαζομένου, και εάν στην παρούσα φάση υφίστανται πολιτικές χρήσης των ψηφιακών κοινωνικών δικτύων. Παράπλευρος στόχος της διατριβής είναι να διερευνηθεί εάν και πότε μια επιχείρηση ή ένας οργανισμός επιβάλλεται να προβεί σε διορθωτικά μέτρα ή σε ενέργειες περιορισμού της χρήσης των ψηφιακών κοινωνικών δικτύων κατά την διάρκεια της εργασίας του εργατικού δυναμικού τους. Τα αποτελέσματα της διατριβής βασίζονται τόσο σε βιβλιογραφική επισκόπηση όσο και σε πρωτογενή έρευνα με την βοήθεια ερωτηματολογίου. Αντικειμενικός στόχος ήταν η συλλογή δεδομένων και η ανάλυσή τους ώστε να εξαχθούν χρήσιμα και ενδιαφέροντα συμπεράσματα σχετικά με τις συνήθειες των εργαζομένων όσον αφορά τα ψηφιακά κοινωνικά δίκτυα αλλά και τις απόψεις τους σχετικά με την προσωπική τους αντίληψη περί της αποδοτικότητάς τους κατά iv την διάρκεια της εργασίας και για το πώς αυτή επηρεάζεται από την χρήση των ψηφιακών κοινωνικών δικτύων. Η συγκεκριμένη έρευνα επικεντρώθηκε στις Κυπριακές επιχειρήσεις, γεγονός που την καθιστά ιδιαίτερη αφού δεν υπάρχουν πολλές άλλες Κυπριακές έρευνες για το συγκεκριμένο θέμα παρά μόνο Ελληνικές και διεθνείς. Τα αποτελέσματα άλλων ερευνών επιβεβαιώνονται και για τις Κυπριακές επιχειρήσεις εστιαζόμενα στην απόδοση των εργαζομένων, στη χρήση των κοινωνικών δικτύων και στις πολιτικές των επιχειρήσεων. Σε γενικές γραμμές, τα αποτελέσματα της έρευνας είναι ότι σχεδόν όλο το δείγμα γνωρίζει και χρησιμοποιεί τα ψηφιακά κοινωνικά δίκτυα εν ώρα εργασίας. Όσοι χρησιμοποιούν κοινωνικά δίκτυα εν ώρα εργασίας θεωρούν, σε μεγάλο βαθμό, ότι βελτιώνεται η γενική τους απόκριση στην εργασία, είτε λόγω βελτίωσης της ψυχολογίας τους είτε γιατί αποτελούν ένα μέσο που τους βοηθάει να πετύχουν τους εργασιακούς τους στόχους σε καθημερινή βάση.el_GR
dc.format.extentx, 61 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυαel_GR
dc.subjectSocial networksel_GR
dc.subjectΨηφιακά κοινωνικά δίκτυαel_GR
dc.subjectOnline social networksel_GR
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
dc.subjectSocial media
dc.titleΤο αντίκτυπο της χρήσης ψηφιακών κοινωνικών μέσων και δικτύων στη σύγχρονη οργάνωσηel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractSocial networks have always been a useful tool for members of a community, both to meet the needs of their communication and socialization and also for the exchange of ideas and opinions among themselves and finding solutions to various issues. For several years, they have been the subject of study of several researches, looking into their impact on people's lives, and their performance on daily activities. The evolution of technology and its use in various areas of everyday life has changed the terms of communication and interpersonal relations between people. The arrival of the Internet, and online social networks by extension, in our lives has led to controversial results, which clearly affect the various fields of human existence. This thesis presents general information on social networks and more specifically on digital social networks based on existing literature and previous studies that revealed features of the advantages and disadvantages of their use. The thesis investigates specifically the use of online social networks in the organizational field. In particular, considering the level of use of online social networks by employees of a business, whether such use affects the performance of an employee and if at this stage there are established policies for the use of online social networks. A collateral aim of the thesis is to investigate whether and when it is necessary for a company or an organization to take corrective measures or actions to limit the use of online social networks during the work of their workforce. The results of the thesis are based on a literature review and survey-based primary research. The objective was to collect data and analyze them in order to draw useful and interesting conclusions on the habits of workers in terms of online social networks and their views on their own perception of their profitability during the work and how this is affected by the use of digital social networks. This research focused on the Cypriot businesses and this makes it special since there aren't many other Cypriot researches on this topic and the most common you can find are Greek and international. The results of other studies also apply on the Cypriot businesses focusing on employee performance with the use of social networks and depending on the business policy. Overall, the results show that almost all know and use daily online social networks. Those using social networks at work felt strongly that their general response at work improved, due to the improvement of their psychology or because they help them meet their daily work-related goals.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record