Repository logo
Admin Login(current)
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
  6. Η συμβολή του κοινωνικού μάρκετινγκ στην ανάδειξη της αναγκαιότητας ασφάλισης της εργασίας για όσους απασχολούνται στον πρωτογενή τομέα στην Ελλάδα
Details

Η συμβολή του κοινωνικού μάρκετινγκ στην ανάδειξη της αναγκαιότητας ασφάλισης της εργασίας για όσους απασχολούνται στον πρωτογενή τομέα στην Ελλάδα

Author(s)
Μπότη, Ειρήνη
Date Issued
2018-01
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management  
Abstract
Η παρούσα μελέτη ασχολείται με την κατανόηση του φαινομένου της αδήλωτης στις
φορολογικές και ασφαλιστικές αρχές εργασίας που εμφανίζεται στον πρωτογενή τομέα της
Ελλάδας. Ερευνάται εάν το κοινωνικό μάρκετινγκ, δηλαδή η χρήση των αρχών και των τεχνικών
του εμπορικού μάρκετινγκ για την αύξηση της ευημερίας του ατόμου και της κοινωνίας, μπορεί
να συμβάλει στην αποτροπή του φαινομένου της αδήλωτης εργασίας σε αγροτικές
δραστηριότητες. Μέσα από την ποσοτική έρευνα προέκυψε ότι το φαινόμενο της αδήλωτης
εργασίας υπάρχει στον πρωτογενή τομέα στην Ελλάδα και ότι το κοινωνικό μάρκετινγκ μπορεί να
συμβάλλει στην αποτροπή του, χωρίς ωστόσο να είναι ο σημαντικότερος παράγοντας για το
σκοπό αυτό.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
146 σ. 30 εκ,
Subjects

Κοινωνικό μάρκετινγκ

Social marketing

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΔΤΠ-2018-00057.pdf

Size

6.69 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):a355767b71f69aa089fec4b148806b6f

  • Send Feedback
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • End User Agreement
  • Privacy policy

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science footer.powered-by Dataly