Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
  6. Επιχειρηματικότητα στον τουριστικό κλάδο: Μελέτη περίπτωσης οργάνωσης, διοίκησης & προώθησης του "Portaria Hotel & Spa"
 
  • Details
Options

Επιχειρηματικότητα στον τουριστικό κλάδο: Μελέτη περίπτωσης οργάνωσης, διοίκησης & προώθησης του "Portaria Hotel & Spa"

Author(s)
Αναστασιάδης, Στυλιανός
Date Issued
2017-08-08
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Στα πλαίσια εκπόνησης της παρούσας εργασίας συζητήθηκε εκτενώς η έννοια της επιχειρηματικότητας στον τουριστικό κλάδο. Ο τελευταίος αποτελεί βασικό πυλώνα ανάπτυξης αρκετών χαρών ανά την υφήλιο, ενώ για την περίπτωση της Ελλάδας ο τουρισμός σε αρκετές περιπτώσεις αποτελεί τη σημαντικότερη πηγή εσόδων και ανάπτυξης κάποιων περιοχών. Η συμβολή του στα μακροοικονομικά μεγέθη της χώρας είναι σημαντική ενώ πραγματοποιούνται συνεχώς ενέργειες προβολής και προώθησής του, σε μία προσπάθεια μετατροπής του στη βασικότερη βιομηχανία ανάπτυξης.
Το παρόν συγγραφικό πόνημα απασχόλησε έντονα η περίπτωση οργάνωσης, διοίκησης αλλά και προώθησης μίας ξενοδοχειακής μονάδας, η οποία ήδη βρίσκεται σε λειτουργία στην Πορταριά Πηλίου. Μέσω της εξέτασης του «Portaria Hotel & Spa» επιχειρήθηκε η κριτική παρουσίαση των παραμέτρων οι οποίες εικάζεται ότι θα μπορούσαν να οδηγήσουν στη διεύρυνση της άσκησης επιχειρηματικής δραστηριότητας και η άνοδος του τουριστικού, ελληνικού επιχειρείν μέσω των μικρομεσαίων, τουριστικών επιχειρήσεων οικογενειακού χαρακτήρα. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας καταδεικνύουν ότι μία επιχείρηση (με τα χαρακτηριστικά που εξετάζεται) τηρώντας το σχέδιο μάρκετινγκ που έχει καταστρώσει και δίνοντας τη δέουσα προσοχή στους κινδύνους που εγκυμονούν, μπορεί να προχωρήσει σε επενδύσεις οι οποίες θα την οδηγήσουν στη μακροχρόνια επιβίωση και στην βελτίωση της κερδοφορίας της.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
99 σ. 30 εκ.
Subjects

Επιχειρηματικότητα --...

Entrepreneurship -- T...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΔΤΠ-2017-00047.pdf

Size

729.48 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):562627f002d622a065c178e9d44943ab

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly