Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
  6. Η ποιότητα στις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας. Η περίπτωση του Γενικού Νοσοκομείου Τρικάλων
 
  • Details
Options

Η ποιότητα στις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας. Η περίπτωση του Γενικού Νοσοκομείου Τρικάλων

Author(s)
Χύτα, Μαρία
Date Issued
2017-07-24
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Εισαγωγή: Η ικανοποίηση των ασθενών από τις υπηρεσίες υγείας είναι ένα θέμα που απασχολεί παγκοσμίως και αποτελεί μια από τις σημαντικότερες παραμέτρους σε ότι αφορά τα μέτρα που λαμβάνονται για την αναβάθμιση αλλά και την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας.

Η ποιότητα των υπηρεσιών υγείας είναι προσδιοριστικός παράγοντας της ικανοποίησης των ασθενών και αποτελεί μετρό αξιολόγησης της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας.

Σκοπός: Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας του Γενικού Νοσοκομείου Τρικάλων.

Μεθοδολογία: Η παρούσα μελέτη αποτελεί μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου το οποίο αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος αποτυπώνονται ερωτήσεις δημογραφικού προφίλ και στο δεύτερο μέρος διερευνάται η ικανοποίηση των ασθενών.

Η συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε από τις 24 Μαρτίου μέχρι και τις 29 Απριλίου. Το δείγμα αποτελείται από 211 ασθενείς του Νοσοκομείου και επιλέχτηκε τυχαία, από ασθενείς που νοσηλεύτηκαν σε όλες τις κλινικές του Νοσοκομείου στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Το ποσοστό ανταπόκρισης ανέρχεται σε 73%.

Αποτελέσματα: Μέσα από την έρευνα καταδείχθηκε η σημασία της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας για την ικανοποίηση των ασθενών.
Οι απαντήσεις των ερωτηθέντων έδειξαν ότι συνολικά ο βαθμός ικανοποίησης από τις προσφερόμενες υπηρεσίες του Νοσοκομείου Τρικάλων είναι καλός.
Διαπιστώθηκε ότι το Νοσοκομείο πρέπει να προχωρήσει σε αλλαγές. ερωτηματολογίου το οποίο αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος αποτυπώνονται ερωτήσεις δημογραφικού προφίλ και στο δεύτερο μέρος διερευνάται η ικανοποίηση των ασθενών.

Η συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε από τις 24 Μαρτίου μέχρι και τις 29 Απριλίου. Το δείγμα αποτελείται από 211 ασθενείς του Νοσοκομείου και επιλέχτηκε τυχαία, από ασθενείς που νοσηλεύτηκαν σε όλες τις κλινικές του Νοσοκομείου στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Το ποσοστό ανταπόκρισης ανέρχεται σε 73%.

Αποτελέσματα: Μέσα από την έρευνα καταδείχθηκε η σημασία της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας για την ικανοποίηση των ασθενών.
Οι απαντήσεις των ερωτηθέντων έδειξαν ότι συνολικά ο βαθμός ικανοποίησης από τις προσφερόμενες υπηρεσίες του Νοσοκομείου Τρικάλων είναι καλός.
Διαπιστώθηκε ότι το Νοσοκομείο πρέπει να προχωρήσει σε αλλαγές.
Συμπεράσματα: Η μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών αποτελεί σημαντικό εργαλείο μέτρησης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας και του προσδιορισμού εκείνων των στοιχείων που χρίζουν βελτίωσης.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
xv, 151 σ. 30 εκ.
Subjects

Ποιότητα υπηρεσιών υγ...

Quality of health ser...

Ικανοποίηση ασθενών

Patients satisfaction...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΔΤΠ-2017-00040.pdf

Size

1.26 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):4be287e09c6c0968dc2fdcc9ebd41762

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly