Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
  6. Η χρήση του μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης απο τις ξενοδοχειακές μονάδες
 
  • Details
Options

Η χρήση του μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης απο τις ξενοδοχειακές μονάδες

Author(s)
Χαραλάμπους, Χαρούλα
Date Issued
2017-06-23
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρεί να διερευνήσει τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ξενοδοχειακές μονάδες, αξιολογώντας την αποτελεσματικότητά τους ως εργαλείο μάρκετινγκ στον τομέα της φιλοξενίας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προάγουν μια νέα προσέγγιση που δύναται να χρησιμοποιηθεί στο μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών μονάδων, αποσκοπώντας στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφοράς των πελατών. Το όφελος που αποφέρουν και τα πλεονεκτήματα τα οποία συνεπάγονται για τα ξενοδοχεία, δεν θεωρείται εφικτό να επιτευχθούν μέσω των παραδοσιακών εργαλείων μάρκετινγκ.
Υπό το πρίσμα αυτό, οι επιχειρήσεις στον τομέα της φιλοξενίας άρχισαν να μετασχηματίζουν τις παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ, με τη χρήση διαδραστικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Συνεπώς, η εισαγωγή των κοινωνικών δικτύων όπως το Facebook ή το Twitter στα ξενοδοχεία δεν αποτελεί πλέον επιλογή, αλλά ενδεχομένως θέμα ανάγκης.
Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε ήταν ανάλυση πραγματικής μελέτης περίπτωσης και η συλλογή των στοιχείων πραγματοποιήθηκε με διενέργεια προσωπικής συνέντευξης από τον Γενικό Διευθυντή συγκεκριμένου ξενοδοχείου. Η έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα πως κρίνεται αναπόφευκτη για τα ξενοδοχεία η προσθήκη και διατήρηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο μείγμα μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν, εφόσον παρέχει δυνατότητες ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μεταξύ των ξενοδοχειακών μονάδων και βελτίωσης των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
vii, 101 σ. 30 εκ.
Subjects

Μέσα Κοινωνικής Δικτύ...

Social media -- Marke...

Social media

Μέσα Κοινωνικής Δικτύ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΔΤΠ-2017-00033.pdf

Size

1.94 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):ffd466695f1441273c966baa33ea5dcd

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly