Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
  6. Ο ρόλος των νέων εργαλείων επικοινωνίας στο μάρκετινγκ υπηρεσιών. Συγκριτική μελέτη στον τραπεζικό κλάδο
 
  • Details
Options

Ο ρόλος των νέων εργαλείων επικοινωνίας στο μάρκετινγκ υπηρεσιών. Συγκριτική μελέτη στον τραπεζικό κλάδο

Author(s)
Γρηγοριάδης, Βασίλειος
Date Issued
2016-03-31
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία για την υιοθέτηση μιας νέας ταυτότητας και ενός νέου οράματος είναι η εταιρική επικοινωνία τόσο στο εσωτερικό του οργανισμού που δημιουργείται όσο και στην εξωτερική επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες.

Εστιάζοντας κυρίως στον τραπεζικό κλάδο στον οποίο πραγματοποιήθηκαν ραγδαίες αλλαγές, όπως συγχωνεύσεις και εξαγορές, συνθήκες capital control, περιορισμοί στη χορήγηση δανείων και αυστηρότερες πολιτικές είσπραξης δανείων, αλλά και η ευρύτερη χρήση της ηλεκτρονικής τραπεζικής, πραγματοποιήθηκε έρευνα ώστε να καταγραφούν οι βέλτιστες πρακτικές εξωτερικής επικοινωνίας που ακολουθούν οι τέσσερις μεγαλύτερες ελληνικές τράπεζες.

Μετά από μια εκτενή και σε βάθος επισκόπηση σε ελληνική και διεθνή βιβλιογραφία, ακολουθήθηκε η μέθοδος της ανάλυσης περίπτωσης για καθένα από τους εξεταζόμενους τραπεζικούς οργανισμούς. Μετά την καταγραφή και αξιολόγηση των επικοινωνιακών εργαλείων, ακολουθεί και η αξιολόγηση της εφαρμογής στρατηγικής των ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ και του branding.

Αξιολογώντας τα αποτελέσματα, συμπεραίνουμε πως ο τραπεζικός κλάδος έχει ενσωματώσει τα ψηφιακά εργαλεία επικοινωνίας, διατηρώντας ταυτόχρονα και τις παραδοσιακές δομές ως προς την εξωτερική επικοινωνία με τους εμπλεκόμενους. Έτσι πραγματοποιείται μια συνολική προσπάθεια για πιο ποιοτική και αμφίδρομη επικοινωνία με απώτερο σκοπό τη δημιουργία μακροχρόνιων και αξιόπιστων πελατειακών σχέσεων.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
viii, 76 σ. 30 εκ.
Subjects

Μάρκετινγκ υπηρεσιών

Services marketing

Μάρκετινγκ υπηρεσιών ...

Bank marketing

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΔΤΠ-2016-00002.pdf

Size

989.94 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):a79a6f31699da0e8ba56b12c585bd7cb

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly