Show simple item record

dc.contributor.advisorΑθανασάκης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΣιούλη, Φανή
dc.contributor.otherSiouli, Fani
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-09-07
dc.date.accessioned2015-09-07T10:59:27Z
dc.date.available2015-09-07T10:59:27Z
dc.date.copyright2015-06
dc.date.issued2015-09-07
dc.identifier.otherΠΥΣΣ/2015/00016el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2116
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΜε γνώμονα την εξέλιξη-ανάπτυξη της τεχνολογίας στον τομέα των ηλεκτρονικών υπολογιστών και το σημαίνοντα ρόλο τους στη διευκόλυνση της εργασίας, ειδικότερα στις δεξιότητες των επαγγελματιών υγείας και γενικότερα στην εύρυθμη λειτουργία των εργαστηρίων τους, διερευνήθηκε κατά πόσο οι αισθητικοί- κοσμητολόγοι χρησιμοποιούν την ως άνω τεχνολογία κατά την επιτέλεση του επαγγέλματός τους. Διεξήχθη ποσοτική έρευνα με τη διανομή εκατό ερωτηματολογίων διαμορφωμένα σε δομημένες ερωτήσεις, σχετικές με το πρόβλημα, ώστε να συγκεντρωθούν οι απαραίτητες και ακριβείς πληροφορίες για την έρευνα. Τα ερωτηματολόγια που συμπληρώθηκαν επεξεργάστηκαν και αναλύθηκαν με το στατιστικό πρόγραμμα SPSS 16.0 και από τη διερεύνηση των δεδομένων προέκυψαν τα ακόλουθα συμπεράσματα. Οι επαγγελματίες αισθητικοί-κοσμητολόγοι παρουσίασαν σημαντικές ελλείψεις στο αντικείμενο της πληροφορικής. Μέρος αυτού του ελλείμματος, προέκυπτε από την ελλιπή κατάρτισή τους κατά τις βασικές τους σπουδές. Το έλλειμμα αυτό σε μεγάλο ποσοστό αναπληρώθηκε από τη συμμετοχή τους σε προγράμματα κατάρτισης. Ωστόσο, η οικονομική επιβάρυνση για πολλούς από αυτούς αποτέλεσε ανασταλτικό παράγοντα για τη συγκεκριμένη επιμόρφωσή τους. Τα συμπεράσματα της έρευνας και οι προτάσεις μας θεωρούμε ότι δύνανται να αποτελέσουν αφορμή για περαιτέρω διερεύνηση. Επίσης, προσδοκούμε στο να συμπεριληφθούν εξειδικευμένα μαθήματα πληροφορικής από τις παραγωγικές σχολές που έχουν σχέση με το επάγγελμα του αισθητικού-κοσμητολόγου, ως και κάθε άλλου εκπαιδευτικού φορέα που εφαρμόζει προγράμματα επιμόρφωσης των συγκεκριμένων επαγγελματιών.el_GR
dc.format.extent76 σ. 30 εκel_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠληροφοριακή Παιδεία -- Επαγγελματίες Υγείαςel_GR
dc.subjectInformation literacy -- Health professionalsel_GR
dc.subjectΠληροφοριακή Παιδείαel_GR
dc.subjectInformation literacyel_GR
dc.titleΠληροφοριακή συμπεριφορά και επιμορφωτικές ανάγκες επαγγελματιών υγείας: Οι Αισθητικοί-Κοσμητολόγοι της Αθήναςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractWith regard to the technological advance in ICT technologies and the crucial role that these technologies play in the field of employment, especially in health professions, the present study explores the case of cosmeticians; more precisely it is examined whether ICT technology is being used by the above mentioned professionals. This was to be achieved through quantitative research and a questionnaire was used as the basic instrument. A hundred questionnaires were distributed; the statements included were designed in closed form as to obtain specific and accurate responses. Data derived from the questionnaires was analysed by using descriptive statistical methods (SPSS 16.0). The results are the following: Significant lack in the field of ICT was observed among professional cosmeticians. Part of this shortfall is due to the insufficient background during their basic studies. Participation in training programmes has made up for this shortfall for many professionals. Yet the financial burden that such a training carries has been a suspending factor for many of them. The results as well as the suggestions of the present study are believed to act as an opportunity for further research. Moreover it is anticipated that specific ICT courses become part of the cosmetology faculties and the rest of educational entities that are responsible for the training of these professionals.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record