Show simple item record

dc.contributor.advisorΔιλμπέρη, Αθηνά
dc.contributor.authorΤσιμιτσέλη, Θωμαΐτσα
dc.contributor.otherTsimitseli, Thomaitsa
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-09-07
dc.date.accessioned2015-09-07T06:37:13Z
dc.date.available2015-09-07T06:37:13Z
dc.date.copyright2015-06
dc.date.issued2015-09-07
dc.identifier.otherMBA/2015/00355el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2108
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσης μελέτης είναι να προσδιορίσει τους παράγοντες εκείνους που οδηγούν τους Έλληνες καταναλωτές στην αγορά βιολογικού οίνου. Η παρούσα έρευνα θα είναι επισκοπική, καθώς η ερευνήτρια θα διεξάγει πρωτογενή ποσοτική έρευνα, στην οποία θα μελετά τις γνώσεις, τις απόψεις και τις στάσεις των ερωτώμενων πάνω στο θέμα που διερευνά. Βασικό εργαλείο της έρευνας αποτέλεσε το ερωτηματολόγιο, μέσα από το οποίο προσδοκούμε να μάθουμε κατά πόσο οι καταναλωτές είναι εξοικειωμένοι με τα βιολογικά προϊόντα και πιο συγκεκριμένα με το βιολογικό κρασί και να βρούμε τους παράγοντες που επηρεάζουν τη στάση τους. Στην παρούσα έρευνα, επιλέχθηκε ένα δείγμα ευκολίας 100 ατόμων. Τα βασικά συμπεράσματα της μελέτης έδειξαν ότι οι καταναλωτές θεωρούν το βιολογικό κρασί πιο υγιεινό, χωρίς χημικά και συντηρητικά, υψηλότερης συνολικής αξίας, αγνό, φυσικό, ακριβό για αυτό που προσφέρει, εγγυημένο, όχι ικανοποιητικά προωθημένο, όχι ευρέως διαθέσιμο και όχι απαραίτητα πιο νόστιμο. Έτσι λοιπόν το προτιμούν καθώς σε ικανοποιητικό βαθμό έχουν κίνητρα για την υγεία τους. Περισσότερο ενδιαφέρονται να διατηρήσουν τα επίπεδα υγείας σταθερά, να απολαμβάνουν τη ζωή και να έχουν καλή φυσική κατάσταση. Τέλος, η πρόθεση αγορά βιολογικού κρασιού στο μέλλον κυμάνθηκε σε ικανοποιητικά επίπεδα για το σύνολο του δείγματος.  el_GR
dc.format.extent65 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΚίνητρα καταναλωτικής συμπεριφοράςel_GR
dc.subjectMotivated consumer behaviorel_GR
dc.subjectΒιολογικά προϊόνταel_GR
dc.subjectOrganic productsel_GR
dc.titleΟι προσδιοριστικοί παράγοντες για την αγορά βιολογικού οίνου στην ελληνική αγοράel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe aim of this study is to identify those factors that lead Greek consumers in organic wine market. This research will be an episcope, as the researcher will conduct quantitative primary research, which examines the knowledge, opinions and attitudes of respondents on the subject investigating. Basic research tool was the questionnaire, through which we hope to learn whether consumers are familiar with organic products and more specifically with organic wine and find the factors that influence their attitudes. A convenient sample of 100 people was selected for this study. The main conclusions of the study showed that consumers find organic wine healthier, without chemicals and preservatives, of higher overall value, pure, natural, expensive for what it offers, guaranteed, not advanced satisfactorily, not widely available and not necessarily tastier. So they tend to prefer it since they have motivation that concerns their health. They seem more interested in keeping their health levels stable, enjoy life and a good physical condition. Finally, the intention of purchase for organic wine was in satisfactory levels for the whole sample.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record