Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολάου, Ντάϊνα
dc.contributor.authorΒολωνάκης, Βασίλειος
dc.contributor.otherVolonakis, Vasilios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-09-02
dc.date.accessioned2015-09-03T09:57:13Z
dc.date.available2015-09-03T09:57:13Z
dc.date.copyright2015-05
dc.date.issued2015-09-03
dc.identifier.otherMBA/2015/00336el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2105
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτις μέρες μας, η απόκτηση ενός αυτοκινήτου είναι μία σχετικά απλή υπόθεση. Ωστόσο, με την αγορά του αυτοκινήτου, ο ιδιοκτήτης του καλείται να διαχειριστεί μια σειρά από σημαντικούς κινδύνους. Οι κίνδυνοι αυτοί εντάσσονται κυρίως σε δυο μεγάλες κατηγορίες. Η πρώτη κατηγορία σχετίζεται με την πιθανότητα πρόκλησης σωματικών βλαβών ή υλικών ζημιών σε ξένες περιουσίες, ως αποτέλεσμα της κακής οδήγησης του αυτοκινήτου. Η δεύτερη κατηγορία σχετίζεται κυρίως με τους κινδύνους που μπορεί να ζημιώσουν το ίδιο το αυτοκίνητο καθώς και τα επακόλουθα από την πιθανή απώλεια χρήσης του. Και οι δύο κατηγορίες κινδύνων διαχειρίζονται, μέσω του μηχανισμού της ασφάλισης. Δεδομένου ότι στην Ελλάδα κυκλοφορούν περισσότερα από πέντε εκατομμύρια ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα, έχει σημασία να κατανοηθεί η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου και ο τρόπος με τον οποίο επιλέγουν οι Έλληνες καταναλωτές την ασφαλιστική τους κάλυψη. Αυτός είναι και ο σκοπός της παρούσας διατριβής. Στα κεφάλαια που ακολουθούν, περιγράφεται το νομοθετικό πλαίσιο για την ασφάλιση αυτοκινήτου στην Ελλάδα, αναλύονται οι βασικοί συνδυασμοί των προγραμμάτων ασφάλισης που θέτουν στη διάθεση του καταναλωτικού κοινού οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις, και τα κανάλια διανομής τους. Γίνεται επίσης αναφορά στο γενικό υπόδειγμα συμπεριφοράς καταναλωτή σε σχέση με την απόκτηση ασφάλισης αυτοκινήτου. Η παρούσα διατριβή ολοκληρώνεται με έρευνα, στην οποία καταγράφονται οι απαντήσεις δείγματος του ελληνικού πληθυσμού, σχετικά με το πρόγραμμα ασφάλισης που έχει επιλέξει, το κανάλι διανομής που χρησιμοποίησε για την απόκτησή του, τους παράγοντες που τον ώθησαν στην απόφαση του αυτή και τον βαθμό ικανοποίησης του σχετικά με την επιλογή του.el_GR
dc.format.extent88 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΑσφαλιστική αγορά -- Ελλάδαel_GR
dc.subjectInsurance market -- Greeceel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel_GR
dc.subjectConsumer satisfactionel_GR
dc.titleΕλληνική ασφαλιστική αγορά και συμπεριφορά καταναλωτή ως προς την απόκτηση ασφάλισης αυτοκινήτουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn our days, acquiring an automobile is something relatively simple. However, with its purchase, the car owner is asked to manage an important series of risks. These risks are mainly separated into two main categories. The first category is related to the risk of causing bodily injuries or property damages to third parties as a result of bad driving behavior. The second one is mainly related to the risk of damages to the vehicle itself, including the implications that may arise by its non-usage. Both categories can be successfully managed through the mechanism of insurance. Given that in Greece more than five million private vehicles are on the roads, it is important that the domestic motor insurance market is analyzed and how Greek consumers decide for their insurance coverage. Hence, the scope of this Master Thesis. The following chapters, describe the legal aspects regarding motor insurance in Greece, and analyze the basic combinations of motor insurance schemes offered by insurance companies to consumers, and their main distribution channels. Reference is also made to the general model of consumer behavior in relation to the purchase of motor insurance. This Master Thesis is completed with research that demonstrates the answers given by a sample of the Greek population, regarding the motor insurance scheme they took out, the distribution channel they selected to use, and the main factors that affect their buying decision and finally their satisfaction with their choice.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record