Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
  6. Remarketing στην αυτοκινητοβιομηχανία, βιομηχανική ανάλυση στον κλάδο των αγορών της Γερμανίας. Μελέτη περίπτωσης Autoland AG, μεγαλύτερος ανεξάρτητος έμπορος Γερμανίας
 
  • Details
Options

Remarketing στην αυτοκινητοβιομηχανία, βιομηχανική ανάλυση στον κλάδο των αγορών της Γερμανίας. Μελέτη περίπτωσης Autoland AG, μεγαλύτερος ανεξάρτητος έμπορος Γερμανίας

Author(s)
Σφυριδάκης, Γεώργιος
Date Issued
2021-12
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει τον τρόπο λειτουργίας του Remarketing στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας στη Γερμανική αγορά. Ειδικότερα, εξετάζονται οι κατηγορίες καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που είναι διαθέσιμες στην αγορά αυτή, καθώς και τα επιμέρους χαρακτηριστικά τους.
Υπ’ αυτή την οπτική γωνία η εργασία απαντά μεταξύ άλλων τα ακόλουθα ερωτήματα: Μέσω ποιων καναλιών διανομής τα αυτοκίνητα φτάνουν στους ανεξάρτητους εμπόρους και τι είδους συμφωνίες κάνουν οι ανεξάρτητοι έμποροι με τους προμηθευτές τους; Ποια εργαλεία χρησιμοποιούν οι ανεξάρτητοι έμποροι για να εκτιμήσουν την αξία ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου; Πως οι ανεξάρτητοι έμποροι προμηθεύονται αυτοκίνητα τα οποία είναι σε ανταγωνιστική τιμή;
Επίσης, η διπλωματική εργασία αναλύει τον τρόπο λειτουργίας του μεγαλύτερου ανεξάρτητου έμπορου καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στη Γερμανία. Στο πλαίσιο αυτό δείχνεται πως ο συγκεκριμένος έμπορας διαφοροποιείται, και τι είδους συμφωνίες επιτυγχάνει, ώστε να μπορεί να παραμείνει ανταγωνιστικός στην αγορά αυτοκινήτου. Με άλλα λόγια, δείχνονται τα ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα, καθώς επίσης ο τρόπος που προσεγγίζει και συνεργάζεται με τους προμηθευτές.
Τέλος, εξετάζονται οι παράγοντες που επηρεάζουν την ισορροπία της αγοράς στην αυτοκινητοβιομηχανία και ειδικότερα διερευνάται ποιος είναι ο ρόλος των ανεξάρτητων εμπόρων στη διαμόρφωση της τιμής. Επίσης, εξετάζεται με ποιο τρόπο η ηλεκτροκίνηση διεισδύει στο remarketing.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
vii, 62 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Remarketing

Remarketing -- Automo...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΔΤΠ-2021-00231.pdf

Size

1.18 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):dd388146b412c0496b761dc2dfaefeb4

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly