Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
  6. Η σπουδαιότητα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στις εταιρείες στη σημερινή εποχή και η επίδραση στη ψυχολογία των καταναλωτών
 
  • Details
Options

Η σπουδαιότητα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στις εταιρείες στη σημερινή εποχή και η επίδραση στη ψυχολογία των καταναλωτών

Author(s)
Λυμπεροπούλου, Παρασκευή
Date Issued
2020-06
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η παρούσα διπλωματική έχει ως στόχο την αποσαφήνιση της έννοιας και του ορισμού της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Μέσα από την παρούσα εργασία θα γίνει κατανοητός ο ορισμός της ΕΚΕ. Θα αναλυθούν τα εργαλεία και οι πρακτικές που χρησιμοποιούν οι μεγάλες εταιρείες στην σημερινή εποχή. Για τους σκοπούς αυτούς δημιουργήθηκε το ερωτηματολόγιο της εργασίας και τα ερευνητικά αποτελέσματα που θα υπάρξουν και θα εξεταστούν ώστε να γίνει ανάλυση και παρατήρηση τόσο των καταναλωτικών όσο και των εργασιακών συνηθειών και συμπεριφορών που έχουν οι άνθρωποι σήμερα. Μέσα στην εργασία θα αναλυθούν τα αποτελέσματα και θα δοθούν μελλοντικές κατευθυντήριες λύσεις και προτάσεις για την ανάπτυξη και την εξέλιξη της ΕΚΕ. Η ΕΚΕ είναι ένα εργαλείο βιωσιμότητας και εξέλιξης των εταιρειών σήμερα και όλες οι μεγάλες εταιρείες θα πρέπει να την εντάξουν στην στρατηγική τους. Μέσα από τις μεθόδους της οι εταιρείες μπορούν να αναπτυχθούν, να γίνουν ανταγωνιστικές, πρωτοποριακές και να περισσότερο κερδοφόρες. Μελετώντας την εργασία ο αναγνώστης θα μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματα σχετικά με την εσωτερική εταιρική κοινωνική ευθύνη που χρησιμοποιούν οι εταιρείες, σχετικά με τις επιλογές των καταναλωτών και πόσο η ΕΚΕ επηρεάζει την ψυχολογία τους και φυσικά να αντιληφθεί τους λόγους, τις αιτίες και τα οφέλη που αυτή προσφέρει.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
75 σ. 30 εκ.
Subjects

Εταιρική Κοινωνική Ευ...

Corporate Social Resp...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΔΤΠ-2020-00170.pdf

Size

684.22 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):c7a3686f2c36c76b8537746fdcc191bb

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly