Show simple item record

dc.contributor.advisorΣταύρου-Κωστέα, Ελένη
dc.contributor.authorΕλευθερίου, Λίνα
dc.contributor.otherEleftheriou, Lina
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-08-31
dc.date.accessioned2015-08-31T07:13:01Z
dc.date.available2015-08-31T07:13:01Z
dc.date.copyright2015-06
dc.date.issued2015-08-31
dc.identifier.otherΤΡΑ-ΧΡΗ/2015/00231el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2078
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει τον βαθμό σπουδαιότητας οκτώ παραγόντων παρακίνησης για τους ξενοδοχοϋπαλλήλους πεντάστερων και τετράστερων ξενοδοχείων στην Αγία Νάπα καθώς και τον βαθμό ικανοποίησης από την παροχή αυτών. Επιπρόσθετα η έρευνα ζητούσε την άποψη των υπαλλήλων για την επίδραση της οικονομικής κρίσης στην απόδοσή τους. Αρχικά, μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση παρουσιάζονται οι βασικότερες θεωρίες παρακίνησης, η έννοια της εργασιακής ικανοποίησης και της οργανωσιακής δέσμευσης. Στη συνέχεια για να απαντηθούν τα ερωτήματα της μελέτης, πραγματοποιήθηκε έρευνα με τη συμμετοχή 84 ξενοδοχοϋπαλλήλων που εργάζονται σε πεντάστερα και τετράστερα ξενοδοχεία της Αγίας Νάπας. Η έρευνα έγινε με τη διανομή ερωτηματολογίου που αποτελείτο από 23 ερωτήσεις. Από την έρευνα εξήχθησαν τα πιο κάτω συμπεράσματα: Η συνεργασία μεταξύ των εργαζομένων καθώς επίσης και η ύπαρξη ενδιαφέροντος στα καθήκοντά τους είναι τα σημαντικότερα κίνητρα για αύξηση της παραγωγικότητας και της απόδοσής τους, ενώ τα λιγότερο σημαντικά είναι η ελευθερία ανάληψης πρωτοβουλιών και οι ευκαιρίες για ανέλιξη. Επιπρόσθετα, η αναγνώριση της προσπάθειας από τον προϊστάμενο είναι το σημαντικότερο κίνητρο για τους υπαλλήλους που έχουν εμπειρία από 0-3 έτη στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, ενώ για τους υπαλλήλους που έχουν εμπειρία περισσότερη από 20 χρόνια το σημαντικότερο κίνητρο είναι η ελευθερία ανάληψης πρωτοβουλιών.el_GR
dc.format.extent72 σ. 30 εκel_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση Ανθρωπίνων Πόρωνel_GR
dc.subjectHuman Resource Managementel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένων -- Ξενοδοχειακή βιομηχανία -- Κύπροςel_GR
dc.subjectEmployees satisfaction -- Hotel industry -- Cyprusel_GR
dc.subjectΠαρακίνηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectMotivation of employeesel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectEmployees satisfactionel_GR
dc.titleΗ διοίκηση ανθρωπίνων πόρων στα χρόνια της οικονομικής κρίσης: Η ικανοποίηση και η απόδοση των εργαζομένων στην ξενοδοχειακή βιομηχανίαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe aim of this thesis is to examine the degree of importance of eight motivational factors for the hotel-employees of five-stars and four-stars hotels in Ayia Napa and the degree of their satisfaction from these factors. Moreover, the research asked the opinion of employees for the affection of financial crisis to their work performance. Firstly, through an overview of previous research, the most important motivation theories, the meaning of job satisfaction and the meaning of organizational commitment are presented. Therefore, in order to get the questions of this thesis answered, a research was accomplished. Eighty-four hotel employees who work in five-stars and four-stars hotels in Ayia Napa took part in the research. Twenty-three questions were included in the questionnaire. The research showed that; cooperation among employees and interesting nature of work are the most important motives for the increase of their productivity and work performance. The less important motives are freedom of assumption of initiatives and the chances for advancement. Moreover, recognition of personal effort from their boss is the most important motive for employees who have experience up to 3 years in the hotel industry. The most important motive for employees who have experience longer than 20 years is the freedom of assumption of initiatives.  el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record