Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδας
dc.contributor.authorΓρηγορίου-Βιολάρη, Ανδρούλα
dc.contributor.otherGregoriou-Violari, Androula
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-08-25
dc.date.accessioned2015-08-26T10:23:32Z
dc.date.available2015-08-26T10:23:32Z
dc.date.copyright2015-06
dc.date.issued2015-08-26
dc.identifier.otherΕΔΜ/2015/00010el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2064
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο φαινόμενο της κοινωνικής δικτύωσης μέσω διαδικτύου παραμένει σταθερά επίκαιρο. Η έλευση του Web 2.0, αποτελεί ουσιαστικά το εφαλτήριο ραγδαίων τεχνολογικών και κοινωνικών εξελίξεων και ανακατατάξεων αφού το τελευταίο επιτρέπει την αυξημένη συμμετοχή και αλληλεπίδραση μεταξύ των χρηστών. Η δημιουργία εταιρικής σελίδας στο Facebook, συμβάλει στην καθημερινή και στενή επαφή της επιχείρησης με τους καταναλωτές, προσδίδοντας έτσι μια πιο φιλική και ανθρώπινη υπόσταση στην επωνυμία. Η παρούσα διατριβή, έχει ως σκοπό της να μελετήσει τη χρήση των συναισθημάτων σύμφωνα με την ταξινομική κλίμακα συναισθημάτων της Ιzard (1977), στις αναρτήσεις της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας Vodafone, στις σελίδες της στο Facebook σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ελλάδα και Κύπρο. Οι εταιρείες, συχνά αξιοποιούν τα συναισθηματικά μηνύματα, για να δημιουργήσουν ισχυρούς συναισθηματικούς δεσμούς με τους καταναλωτές, έχοντας ως απώτερο στόχο την εξασφάλιση πιστών πελατών, οι οποίοι θα υιοθετούν και θα συμμερίζονται τις αξίες που αντιπροσωπεύουν οι εταιρείες. Στην παρούσα διατριβή, θα επιχειρηθεί παράλληλα να μελετηθεί, η επίδραση των συναισθηματικών εκκλήσεων που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις στις διαδραστικές επιλογές «Like», «Comment» και «Share» που προσφέρει το Facebook. Επίσης, θα διερευνηθεί εάν και κατά πόσον, ακολουθείται διαφορετική προσέγγιση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης από την εταιρεία Vodafone όταν απευθύνεται σε καταναλωτές διαφορετικής εθνικότητας και κουλτούρας. Για το σκοπό αυτό θα χρησιμοποιηθεί το μοντέλο των πολιτισμικών αξιών/διαστάσεων του Hofstede (Hofstede’s cultural values).el_GR
dc.format.extent75 σ. 30 εκel_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectFacebookel_GR
dc.subjectSocial mediael_GR
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςel_GR
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσης -- Διαφήμισηel_GR
dc.subjectSocial media -- Αdvertisingel_GR
dc.titleΗ χρήση των συναισθημάτων στις αναρτήσεις των εταιρικών σελίδων στο Facebook, ως μέρος της διαδικασίας δημιουργίας ισχυρών συναισθηματικών δεσμών, μεταξύ καταναλωτών και μάρκας (brand-consumer associations), σε διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλονταel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstract---------el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record