Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαϊμάκη, Βασιλική
dc.contributor.authorΖαρίντας, Πάτροκλος Αντώνιος
dc.contributor.otherZarintas, Patroklos Antonios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-08-25
dc.date.accessioned2015-08-26T10:23:16Z
dc.date.available2015-08-26T10:23:16Z
dc.date.copyright2015-06
dc.date.issued2015-08-26
dc.identifier.otherΕΔΜ/2015/00012el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2063
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ μεταπτυχιακή διατριβή εξερευνά την εκπαίδευση στα μέσα τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό/ερευνητικό επίπεδο. Κατ’ αρχάς, μέσα από την ανασκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας και έρευνας σκιαγραφείται το σώμα του πεδίου. Ακολούθως, παρουσιάζεται έρευνα-δράση που εφαρμόστηκε σε κυπριακό δημόσιο δημοτικό σχολείο την σχολική χρονιά 2014-2015 σχετικά με την εφαρμογή διδακτικής παρέμβασης εκπαίδευσης στα μέσα στην Ε’ τάξη. Αδρομερώς, τα αποτελέσματα έδειξαν την δυσκολία εφαρμογής μιας τόσο ριζοσπαστικής παιδαγωγικής στο συντηρητικό κυπριακό σχολικό πλαίσιο και με τα υφιστάμενα αναλυτικά προγράμματα. Ενθαρρυντικό ήταν όμως το γεγονός της υποδοχής που έτυχε η διδασκαλία των μέσων από τα παιδιά, υπογραμμίζοντας την ανάγκη που υπάρχει για σύνδεση του σχολικού προγράμματος με την μιντιακή καθημερινότητά τους.el_GR
dc.format.extentix, 247 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕκπαίδευση στα μέσαel_GR
dc.subjectMedia educationel_GR
dc.subjectΓραμματισμός στα μέσαel_GR
dc.subjectMedia literacyel_GR
dc.subjectΚριτική παιδαγωγικήel_GR
dc.subjectCritical pedagogyel_GR
dc.titleΠροκλήσεις και προβληματισμοί απο την εισαγωγή της παιδείας στα μέσα (Media Literacy) στην δημόσια εκπαίδευση: Έρευνα - Δράση σε Κυπριακό δημόσιο σχολείοel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis dissertation explores media education on both a theoretical basis and an empirical level. At first, it surveys the main theories and research implemented in the area of media education from an international perspective. Subsequently, it presents in detail an multi-methodological action-research applied on fifth grade students of a Cypriot public primary school in the school year 2014-2015. The aim was to develop original media literacy courses based on critical pedagogy and to outline the concerns and importance of media literacy education in Cyprus. In summary, the results revealed the difficulty of applying such a radical pedagogy in the conservative Cypriot school context alongside the existing analytical programs. However, the fact that the children accepted media education was encouraging. This underlines the necessity for linking the school program with their media daily routine.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record