dc.contributor.advisor | Καϊμάκη, Βασιλική | |
dc.contributor.author | Ζαρίντας, Πάτροκλος Αντώνιος | |
dc.contributor.other | Zarintas, Patroklos Antonios | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2015-08-25 | |
dc.date.accessioned | 2015-08-26T10:23:16Z | |
dc.date.available | 2015-08-26T10:23:16Z | |
dc.date.copyright | 2015-06 | |
dc.date.issued | 2015-08-26 | |
dc.identifier.other | ΕΔΜ/2015/00012 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/2063 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η μεταπτυχιακή διατριβή εξερευνά την εκπαίδευση στα μέσα τόσο σε
θεωρητικό όσο και σε πρακτικό/ερευνητικό επίπεδο. Κατ’ αρχάς, μέσα από την
ανασκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας και έρευνας σκιαγραφείται το σώμα
του πεδίου. Ακολούθως, παρουσιάζεται έρευνα-δράση που εφαρμόστηκε σε
κυπριακό δημόσιο δημοτικό σχολείο την σχολική χρονιά 2014-2015 σχετικά με
την εφαρμογή διδακτικής παρέμβασης εκπαίδευσης στα μέσα στην Ε’ τάξη.
Αδρομερώς, τα αποτελέσματα έδειξαν την δυσκολία εφαρμογής μιας τόσο
ριζοσπαστικής παιδαγωγικής στο συντηρητικό κυπριακό σχολικό πλαίσιο και με
τα υφιστάμενα αναλυτικά προγράμματα. Ενθαρρυντικό ήταν όμως το γεγονός
της υποδοχής που έτυχε η διδασκαλία των μέσων από τα παιδιά,
υπογραμμίζοντας την ανάγκη που υπάρχει για σύνδεση του σχολικού
προγράμματος με την μιντιακή καθημερινότητά τους. | el_GR |
dc.format.extent | ix, 247 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Εκπαίδευση στα μέσα | el_GR |
dc.subject | Media education | el_GR |
dc.subject | Γραμματισμός στα μέσα | el_GR |
dc.subject | Media literacy | el_GR |
dc.subject | Κριτική παιδαγωγική | el_GR |
dc.subject | Critical pedagogy | el_GR |
dc.title | Προκλήσεις και προβληματισμοί απο την εισαγωγή της παιδείας στα μέσα (Media Literacy) στην δημόσια εκπαίδευση: Έρευνα - Δράση σε Κυπριακό δημόσιο σχολείο | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | This dissertation explores media education on both a theoretical basis and an
empirical level. At first, it surveys the main theories and research implemented
in the area of media education from an international perspective. Subsequently,
it presents in detail an multi-methodological action-research applied on fifth
grade students of a Cypriot public primary school in the school year 2014-2015.
The aim was to develop original media literacy courses based on critical
pedagogy and to outline the concerns and importance of media literacy
education in Cyprus. In summary, the results revealed the difficulty of applying
such a radical pedagogy in the conservative Cypriot school context alongside the
existing analytical programs. However, the fact that the children accepted media
education was encouraging. This underlines the necessity for linking the school
program with their media daily routine. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |