Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
  6. Marketing φαρμακευτικών προϊόντων – Μελέτη περίπτωσης στρατηγικού σχεδιασμού με χρήση εργαλείων SWOT και PESTLE ανάλυση
 
  • Details
Options

Marketing φαρμακευτικών προϊόντων – Μελέτη περίπτωσης στρατηγικού σχεδιασμού με χρήση εργαλείων SWOT και PESTLE ανάλυση

Author(s)
Παπαδάκη, Βασιλική
Date Issued
2023-05
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η φαρμακευτική βιομηχανία, αποτελεί τα τελευταία χρόνια, έναν από τους πλέον αναπτυσσόμενους κλάδους. Στην παρούσα εργασία θα γίνει μια προσπάθεια μελέτης του marketing των φαρμακευτικών προϊόντων και των ζητημάτων που αφορούν τη φαρμακευτική αγορά.
Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα στοιχεία που αφορούν το marketing γενικότερα, όπως είναι η έννοια, η φιλοσοφία, ο στόχος και του μίγμα του marketing.
Στο δεύτερο κεφάλαιο, γίνεται μια προσπάθεια μελέτης του marketing φαρμακευτικών προϊόντων, σύμφωνα με τους κανόνες δεοντολογίας που το διέπουν και τα κανονιστικά και ρυθμιστικά πλαίσια, όπως έχουν καταρτιστεί και από την Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Marketing.
Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι πρακτικές, που εφαρμόζονται αναφορικά με την προώθηση των φαρμακευτικών προϊόντων και πιο συγκεκριμένα μέσω της διαφήμισης και των ηλεκτρονικών μέσων.
Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η αγορά των φαρμακευτικών προϊόντων, με τα χαρακτηριστικά και τις ιδιαιτερότητες που τη διέπουν. Παρουσιάζονται τα βασικά οικονομικά μεγέθη της όσον αφορά την προσφορά και τη ζήτηση, καθώς και τα προβλήματα που καλείται να αντιμετωπίσει.
Στο πέμπτο κεφάλαιο, εξετάζεται η μελέτη περίπτωσης της φαρμακευτικής εταιρείας Boehringer Ingelheim. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζονται τα ιστορικά ορόσημα της εταιρείας και η ανάπτυξη αυτής και η παρουσία της στη Ελλάδα. Εξετάζονται ακόμα οικονομικά στοιχεία, επενδύσεις, οι στρατηγικές της συνεργασίες με άλλες εταιρείες του κλάδου καθώς και η στρατηγική αειφορίας. Τέλος, επιχειρείται η μελέτη του στρατηγικού σχεδιασμού, με τα διαγνωστικά εργαλεία SWOT και PESTLE ανάλυση.
Στο τελευταίο κεφάλαιο που θα αποτελεί και τον επίλογο της παρούσας εργασίας, θα παρατεθούν τα όποια συμπεράσματα θα προκύψουν.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
v, 73 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Μάρκετινγκ

Marketing

Μάρκετινγκ -- Φαρμακε...

Marketing -- Pharmace...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΔΤΠ-2023-00266.pdf

Size

1.87 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):d63d63b4a552e4e00ae43dea2c21f0f3

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly