Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαρδάλης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΞενόπουλος, Παναγιώτης
dc.contributor.otherXenopoulos, Panagiotis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-08-20
dc.date.accessioned2015-08-21T05:51:40Z
dc.date.available2015-08-21T05:51:40Z
dc.date.copyright2015-06
dc.date.issued2015-08-21
dc.identifier.otherMBA/2015/00324el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2018
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ ανάγκη για παροχή εργασίας είναι θέμα βιωσιμότητας και προσωπικής ισορροπίας - κοινωνικού γίγνεσθαι για κάθε πολίτη. Οι εργαζόμενοι εξαντλούν μεγάλο μέρος του καθημερινού τους χρόνου στην επαγγελματική δραστηριότητα που επιλέγουν, πολλές φορές σε βάρος του προσωπικού τους χρόνου και των υπολοίπων πτυχών της ζωής τους. Οπότε γίνεται αντιληπτό ότι η σημαντικότητα της ικανοποίησης τους στον εργασιακό χώρο αποτελεί ίσως αυτοσκοπό στη ζωή τους. Παράλληλα, μία από τις σημαντικότερες διαστάσεις της Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων, είναι η παρακίνηση που αποτελεί και ένα από τα θέματα μείζονος σημασίας για τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς, ιδιαίτερα λόγω των δύσκολων οικονομικών συνθηκών που βιώνουν και την αναγκαιότητα για ανταγωνιστικότητα σε σχέσεις με τις άλλες επιχειρήσεις του κλάδου. Η παρακίνηση μπορεί να γίνεται με χρηματικά ή μη χρηματικά κίνητρα τα οποία με βάση τις θεωρίες των αναγκών των εργαζομένων, καλύπτουν ή όχι τις προσδοκίες τους ώστε να είναι αποδοτικοί. Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ) κατέχουν ηγετική θέση στην ελληνική ταχυδρομική αγορά και έχουν διαδραματίσει, για περισσότερα από 180 χρόνια, ένα σημαντικό ρόλο τόσο στο κοινωνικό, όσο και στο επιχειρηματικό περιβάλλον της χώρας, με περισσότερα από 780 καταστήματα, 750 ταχυδρομικά Πρακτορεία και πάνω από 7.900 εργαζομένους. Τα δεδομένα αυτά καθιστούν απαραίτητη την εφαρμογή ενός οργάνου μέτρησης του βαθμού παρακίνησης του προσωπικού από τους διοικούντες (ερωτηματολόγιο), ώστε η επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό και τα αποτελέσματά της, να ελέγχονται, να είναι μετρήσιμα και μέσω της διαδικασίας έρευνας ο οργανισμός να εξάγει συμπεράσματα για την ικανοποίηση του προσωπικού καθώς και να βρίσκει λύσεις στα οποιαδήποτε προβλήματα εντοπίζει.el_GR
dc.format.extent128 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠαρακίνηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectMotivation of employeesel_GR
dc.subjectΕπαγγελματική ικανοποίησηel_GR
dc.subjectEmployees satisfactionel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectJob satisfaction
dc.titleΠαρακίνηση και εργασιακή ικανοποίηση στο μόνιμο προσωπικό της εταιρίας ΕΛ.ΤΑ.Α.Ε.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe need for job provision is a matter of viability and personal balance- social process for each citizen. Working men, dedicate a big part of their everyday time to the business activity they choose, many times at their free time's expense as well as the rest aspects of their lives. Therefore, it is perceived that the importance of satisfaction in their working environment may be an end in itself in their lives. In a parallel manner, one of the most important aspects of the Management of Human Resources is the motivation it consists and one of the matters of crucial importance for the enterprises and the organizations, especially due to the rough economical circumstances they experience and the necessity of competitiveness they have in links with the other enterprises of the industry. The motivation can be done with monetary or non monetary motives which based on the theories of the worker's needs, they cover or not their expectations in order to be productive. The union of Greek post offices (ELTA), holds a leading position to the Greek post office market and has played, for more than 180 years, an important role to the social, as well as the business operating environment of the country, having more than 780 stores,750 post agencies and over 7.900 employees. These data make necessary the use of an implement that measures the level of the staff's motivation from the employers (questionnaire), in order for the investment to the human resources and the results of it, to be checked, to be countable and through the procedure of research the organization to be able to come to conclusions as far as the staff's satisfaction is concerned and also to find solutions to any of the problems it detects.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record