Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
  6. Στρατηγικές τοποθέτησης νέου προϊόντος στην αγορά του καφέ.
 
  • Details
Options

Στρατηγικές τοποθέτησης νέου προϊόντος στην αγορά του καφέ.

Author(s)
Σπηλιόπουλος, Κωνσταντίνος
Date Issued
2019-07
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Ο τρόπος που οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν το προϊόν και την συνήθεια του καφέ λόγω της αυξανόμενος κατανάλωσης δημιουργεί μεγάλο επιστημονικό ενδιαφέρον για μελέτη. Οι εταιρίες καφέ κρίνεται απαραίτητο να μπορέσουν να κατανοήσουν τις ανάγκες των καταναλωτών και να δημιουργήσουν ένα διευρυμένο προϊόν το οποίο θα το τοποθετήσουν σωστά στην αγορά. Αυτός είναι και ο στόχος της εν λόγω εργασίας.
Στην παρούσα διπλωματική διατριβή μελετήθηκε και παρουσιάζεται επιστημονική βιβλιογραφία που περιγράφει πλήρως και επακριβώς τα βήματα μίας ολοκληρωμένης στρατηγικής μάρκετινγκ. Ορίστηκαν ακριβώς τα στάδια της τμηματοποίσης, στόχευσης και τοποθέτησης, χρήσιμα για την χάραξη της στρατηγικής του δικού μας προϊόντος και των υπηρεσιών που θα το περιβάλουν μιας και όπως προέκυψε από πρωτογενή και δευτερογενή στοιχεία κλαδικών ερευνών σχετικά με την κατανάλωση καφέ στην χώρα μας, οι καταναλωτές σήμερα είναι πλήρως συνειδητοποιημένοι για τις επιλογές τους. Δίνουν βαρύτητα στην ποιότητα, γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά του καφέ που καταναλώνουν, σχηματίζουν μακροχρόνιες σχέσεις με το σημείο πώλησης και τον επαγγελματία ενώ η τιμή επηρεάζει τις επιλογές τους σε χαμηλότερο επίπεδο.
Με τον σχεδιασμό της δικής μας ποσοτικής έρευνας και την χρήση ερωτηματολογίου, αναλύθηκαν και παρουσιάστηκαν στατιστικά στοιχεία τα οποία επιβεβαιώνουν και διευρύνουν τα δευτερογενή συμπεράσματα. Μας οδηγούν στην στόχευση σε τμήματα της αγοράς όπου τα προσδιορίζουν συμπεριφορικά χαρακτηριστικά και το αναζητούμενο όφελος. Η σχέση τιμής ποιότητας που προκύπτει είναι ένας παράγοντας που δεν πρέπει να παραληφθεί στην τοποθέτηση του προϊόντος. Ενώ, το προϊόν κρίνεται απαραίτητο να είναι πλαισιωμένο με καινοτόμες και ανταγωνιστικές υπηρεσίες και την ανθρώπινη επαφή σε κάθε του σημείο.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
87 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Στρατηγικές μάρκετινγ...

Marketing Strategies

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΔΤΠ-2019-00153.pdf

Size

879.27 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):47c76c67293d818be363f5f96786cf46

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly