Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
  6. Η επίδραση του μάρκετινγκ μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των νέων εργαλείων επικοινωνίας μάρκετινγκ στην ποιότητα των πελατών. Η περίπτωση της Lacta.
 
  • Details
Options

Η επίδραση του μάρκετινγκ μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των νέων εργαλείων επικοινωνίας μάρκετινγκ στην ποιότητα των πελατών. Η περίπτωση της Lacta.

Author(s)
Σιανάβα, Διονυσία
Date Issued
2020-05
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή μελετά τo μάρκετινγκ και νέα εργαλεία επικοινωνίας στην εταιρία Παυλίδη της σοκολάτας Lacta. Συγκεκριμένα, η εργασία χωρίζεται σε δύο κύρια μέρη. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει τη βιβλιογραφική ανασκόπηση, όπου μελετάται το Μάρκετινγκ, και ιδίως το σύγχρονο διαδικτυακό μάρκετινγκ, τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ως εργαλείο διαφήμισης και προβολής, καθώς και η συμβολή του επικοινωνιακού μάρκετινγκ στην πιστότητα των πελατών. Το δεύτερο κύριο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει τη μελέτη περίπτωσης της σοκολάτας Lacta. Συγκεκριμένα, η μελέτη περίπτωσης αφορά το μάρκετινγκ και τα νέα εργαλεία επικοινωνίας στην εταιρεία Παυλίδη των προϊόντων σοκολάτας Lacta, ενώ παράλληλα επιχειρείται η συσχέτιση της σπουδαιότητας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη βιωσιμότητα της εταιρείας Παυλίδη και η διερεύνηση του βαθμού επίδρασης του επικοινωνιακού μάρκετινγκ στους καταναλωτές των προϊόντων Lacta. Συμπερασματικά, η δράση της σοκολάτας Lacta στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι επιτυχής, καθώς αποτελούν ένα χρήσιμο εργαλείο για την προώθηση των προϊόντων της.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
56 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Μάρκετινγκ

Marketing

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΔΤΠ-2020-00191.pdf

Size

599.98 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):d873a9225fb1d8e1a300ac47140c0e87

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly