Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Μέτρηση ικανοποίησης πελατών Παγκρήτιας Συναιτεριστικής Τράπεζας

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2015-00367.pdf (2.129Mb)
    Date
    2015-07-21
    Author
    Ταταρίδης, Πέτρος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο οικονομικό και επιχειρηματικό περιβάλλον, η έννοια της ικανοποίησης του πελάτη καθίσταται ποιο σημαντική από ποτέ. Καμία επιχείρηση δεν μπορεί να επιβιώσει μέσα σε αυτό το περιβάλλον, χωρίς ικανοποιημένους πελάτες. Κατά συνέπεια η μέτρηση του βαθμού ικανοποίηση των πελατών καθίσταται καίριας σημασίας για την χάραξη των κατάλληλων στρατηγικών που θα επιτρέψουν την πληρέστερη κάλυψη των αναγκών των πελατών και εν τέλει θα συμβάλουν στην ανάπτυξη των ίδιων των επιχειρήσεων. Στο πλαίσιο αυτό η παρούσα εργασία ασχολείται με την μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών της Παγκρήτιας Συνεταιριστικής τράπεζας, με σκοπό να καταγράψει το βαθμό ικανοποίησης επιμέρους τμημάτων του πελατολογίου και να αναδείξει τις βασικές διαστάσεις ικανοποίησης. Σε γενικές γραμμές η έρευνα αγορά που διενεργήθηκε αποκαλύπτει ότι οι πελάτες της Παγκρήτιας Συνεταιριστικής Τράπεζας είναι πολύ ικανοποιημένοι σε από τις προσφερόμενες υπηρεσίες της, ωστόσο σε επιμέρους τμήματα του πελατολογίου υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1967
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013