Show simple item record

dc.contributor.advisorΣταθακόπουλος, Βλάσης
dc.contributor.authorΠαπαδημητρίου, Ευσταθία
dc.contributor.otherPapademetriou, Eustathia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-07-21
dc.date.accessioned2015-07-21T11:19:20Z
dc.date.available2015-07-21T11:19:20Z
dc.date.copyright2015-05
dc.date.issued2015-07-21
dc.identifier.otherMBA/2015/00307el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1959
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτην παρούσα διατριβή εξετάζεται η καταναλωτική συμπεριφορά των χρηστών των Social Media και διερευνώνται οι συνήθειές τους και ο βαθμός στον οποίο επηρεάζονται από την ποιότητα της ιστοσελίδας. Η διατριβή αποτελείται από δυο βασικούς άξονες: Στον πρώτο άξονα παρουσιάζονται τα κύρια χαρακτηριστικά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η εξέλιξή τους και οι βασικές έννοιες του μάρκετινγκ. Στον δεύτερο άξονα αναλύονται διεξοδικά τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την έρευνα η οποία διεξήχθη, προκειμένου να διαπιστωθεί η συσχέτιση μεταξύ της ποιότητας της ιστοσελίδας και της καταναλωτικής συμπεριφοράς στα Social Media και τα συμπεράσματα που απορρέουν. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναπτύχθηκαν ραγδαία από τη εποχή του Web 2.0 και σήμερα αποτελούν μία από τις πλέον δημοφιλείς online δραστηριότητες. Η μέτρηση της επίδρασης, που ασκούν στην καταναλωτική συμπεριφορά των χρηστών τους, αποτελεί ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για τη διεξαγωγή αποτελεσματικού internet μάρκετινγκ. Σε αυτό το πλαίσιο εκπονήθηκε η παρούσα έρευνα. Το ερευνητικό μέρος επιχειρεί αρχικά να αποτυπώσει τις συνήθειες των χρηστών των Social Media και στη συνέχεια εστιάζει σε χαρακτηριστικά του αγαπημένου μέσου κοινωνικής δικτύωσης. Συγκεκριμένα, μετράται ο βαθμός ικανοποίησης από την ποιότητα της ιστοσελίδας του αγαπημένου μέσου και ο βαθμός στον οποίο το αγαπημένο μέσο επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά. Ως ερευνητικό εργαλείο επιλέχθηκε το ερωτηματολόγιο σε δείγμα 150 ερωτώμενων. Πραγματοποιήθηκε στατιστική ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθηκαν με τη χρήση του λογισμικού SPSS 20.0 και διενεργήθηκαν έλεγχοι με t-test και ανάλυση διακύμανσης (ANOVA) προκειμένου να βρεθούν στατιστικά σημαντικοί συσχετισμοί ανάμεσα σε δημογραφικά χαρακτηριστικά, χαρακτηριστικά του αγαπημένου μέσου κοινωνικής δικτύωσης και καταναλωτική συμπεριφορά των συμμετεχόντων. Παρά τους περιορισμούς, στους οποίους αναπόφευκτα υπόκειται η έρευνα, εξήχθησαν πολλά χρήσιμα συμπεράσματα τα οποία μπορούν να βοηθήσουν τόσο τις επιχειρήσεις να προσδιορίσουν την κατάλληλη στρατηγική προώθησης των προϊόντων τους στα Social Media όσο και τα ίδια τα Social Media να προσελκύσουν περισσότερες ενέργειες προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών.el_GR
dc.format.extent141 σ. εικ., 30 εκel_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectSocial media -- Marketingel_GR
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσης -- Μάρκετινγκ
dc.titleSocial Media Marketing. Καταναλωτική συμπεριφορά χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe present dissertation examines the consuming behavior of the Social Media users and investigates their habits and the extent to which they are influenced by the quality of the web page. The dissertation consists of two main parts: In the first part, the main characteristics of the Social Media, their evolution and the main idea of marketing are presented. In the second part, the results which came up after the investigation carried out in order to verify the relation between the quantity of the webpage and consumer behavior in Social Media are analyzed thoroughly and the outcomes are presented. Social Media have developed rapidly since the era of WEB 2.0 and nowadays they are one of the most popular online activities. The extent to which the outcome affects the consumer behavior of the users is a useful tool for carrying out effective internet marketing. Under these circumstances was the present dissertation written. The research part, initially, tries to pinpoint the habits of the users of Social Media and, later, it focuses on the properties of the favorite means of social Media. Specifically, the extent to which the quality of the web page of the popular means and the extent to which the popular means influence the consumer behavior are measured. A questionnaire was chosen as a research tool, including 150 answerers. A statistical analysis of the data which were collected by the use of the SPSS 20.0 software and checks with t-test and analysis of variance (ANOVA) were carried out, in order for correlations between demographic characteristics, properties of the popular Social Media and the consumer behavior of the participants to be found. Despite the limitation unavoidably set by the research, the conclusions made could help both the corporation define the suitable strategy promoting products in Social Media and the Social Media to attract more users to promote products and services.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record