Show simple item record

dc.contributor.advisorΦωτιάδης, Θωμάς
dc.contributor.authorΖένιου, Αιμιλία
dc.contributor.otherZeniou, Emilia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-07-20
dc.date.accessioned2015-07-21T05:06:25Z
dc.date.available2015-07-21T05:06:25Z
dc.date.copyright2015-06
dc.date.issued2015-07-21
dc.identifier.otherMBA/2015/00294el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1957
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρείται η μελέτη περίπτωσης εφαρμογής στρατηγικών σύγχρονου Μάρκετινγκ στην Κυπριακή Δημόσια Εκπαίδευση. Αρχικά, θα διερευνηθεί η γνώμη που έχει ο κύπριος εκπαιδευτικός για το Μάρκετινγκ γενικότερα, αλλά και για το Εκπαιδευτικό Μάρκετινγκ. Επιπρόσθετα, θα διερευνηθεί η άποψη του κύπριου εκπαιδευτικού για μια ενδεχόμενη εφαρμογή του Μάρκετινγκ στην Κυπριακή Δημόσια Εκπαίδευση και παράλληλα η πίστη ότι η εν λόγω εφαρμογή θα αναβαθμίσει την παρεχόμενη Εκπαίδευση. Επίσης, θα διερευνηθεί κατά πόσο οι υφιστάμενες γνώσεις του είναι ικανοποιητικές ή θα πρέπει να τύχει επιμόρφωση για να είναι σε θέση να εφαρμόσει το εν λόγω εγχείρημα όσο το δυνατόν καλύτερα. Η προσέγγιση του ερευνητικού προβλήματος θα διεξαχθεί από δυο οπτικές γωνίες, τη θεωρητική ανάλυση και τη διεξαγωγή ερευνητικής διαδικασίας. Εν πρώτοις, στη θεωρητική ανάλυση θα πραγματοποιηθεί βιβλιογραφική ανασκόπηση (Εκπαίδευση, Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα, Μάρκετινγκ, Εκπαιδευτικό Μάρκετινγκ) και στη συνέχεια θα διεξαχθεί ερευνητική διαδικασία όπου θα πραγματοποιηθεί ποσοτική έρευνα μέσω ερωτηματολογίων σε διάφορα δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα της δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Γυμνάσια, Λύκεια και Τεχνική Σχολή). Αφού λοιπόν, συλλεχθούν οι πληροφορίες θα αναλυθούν και τέλος θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα βάση των οποίων θα κατατεθούν συμπεράσματα και απόψεις. Από τη στατιστική ανάλυση και τα συμπεράσματα που προέκυψαν αναδεικνύεται ότι παρά το γεγονός ότι ο κύπριος εκπαιδευτικός δεν έχει επαρκή γνώση του ορισμού «Εκπαιδευτικό Μάρκετινγκ», εντούτοις έχει θετική στάση σε μια ενδεχόμενη εφαρμογή του στην Κυπριακή Δημόσια Εκπαίδευση. Παράλληλα, πιστεύει ότι η εφαρμογή του Μάρκετινγκ στην Κυπριακή Δημόσια Εκπαίδευση θα αναβαθμίσει την ποιότητα της παρεχόμενης Εκπαίδευσης, αλλά ο κύπριος εκπαιδευτικός για να είναι σε θέση να εφαρμόσει το εν λόγω εγχείρημα θα χρειαστεί επιπλέον επιμόρφωση. Ως εκ τούτου, είναι διατεθειμένος να παρακολουθήσει επιπρόσθετα εκπαιδευτικά σεμινάρια με σκοπό την επιμόρφωσή του στο εν λόγω θέμα και δείχνει ενδιαφέρον να γνωρίσει περισσότερα για τις σύγχρονες στρατηγικές του Εκπαιδευτικού Μάρκετινγκ.el_GR
dc.format.extent101 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣτρατηγικές μάρκετινγκel_GR
dc.subjectΣτρατηγικές μάρκετινγκ -- Δημόσια εκπαίδευση -- Κύπροςel_GR
dc.subjectMarketing Strategiesel_GR
dc.subjectMarketing Strategies -- Public education -- Cyprusel_GR
dc.titleΕφαρμογή στρατηγικών σύγχρονου μάρκετινγκ στη δημόσια εκπαίδευσηel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn this post-graduate thesis is attempted the case study of application of modern Marketing strategies in Public Education in Cyprus. Initially, this thesis investigates the opinion of Cypriot teachers on Marketing in general but also on Education Marketing. Additionally, it investigates the opinion of Cypriot teachers on a potential application of Marketing in Public Education in Cyprus and at the same time investigates the belief that such an application will improve the provided Education. It also investigates whether the existing education of Cypriot teachers is adequate or whether they should receive training to apply this project in the best possible way. The research problem is examined through theoretical analysis and the conduct of research. For the theoretical framework there has been a literature review (Education, Education in Cyprus, Marketing, Education Marketing). The investigation is conducted through quantitative research. There have been given questionnaires to various public institutions of Secondary Education (Secondary Schools, Lyceums and Technical Schools). The collected data will be analyzed and interpreted and there will be presented specific conclusions drawn from the results of the research. The statistical analysis and the conclusions highlight that despite the fact that Cypriot teachers do not have sufficient knowledge of the definition “Education Marketing” they are positive towards a possible application in the Public Education in Cyprus. At the same time, they believe that the application of Marketing in Public Education in Cyprus will improve the provided Education but they have the belief they will need further training. Therefore, they are willing to attend educational seminars and they show interest in learning more about modern strategies of Education Marketing.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record