Εφαρμογή στρατηγικών σύγχρονου μάρκετινγκ στη δημόσια εκπαίδευση
Abstract
Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρείται η μελέτη περίπτωσης εφαρμογής στρατηγικών σύγχρονου Μάρκετινγκ στην Κυπριακή Δημόσια Εκπαίδευση.
Αρχικά, θα διερευνηθεί η γνώμη που έχει ο κύπριος εκπαιδευτικός για το Μάρκετινγκ γενικότερα, αλλά και για το Εκπαιδευτικό Μάρκετινγκ. Επιπρόσθετα, θα διερευνηθεί η άποψη του κύπριου εκπαιδευτικού για μια ενδεχόμενη εφαρμογή του Μάρκετινγκ στην Κυπριακή Δημόσια Εκπαίδευση και παράλληλα η πίστη ότι η εν λόγω εφαρμογή θα αναβαθμίσει την παρεχόμενη Εκπαίδευση. Επίσης, θα διερευνηθεί κατά πόσο οι υφιστάμενες γνώσεις του είναι ικανοποιητικές ή θα πρέπει να τύχει επιμόρφωση για να είναι σε θέση να εφαρμόσει το εν λόγω εγχείρημα όσο το δυνατόν καλύτερα.
Η προσέγγιση του ερευνητικού προβλήματος θα διεξαχθεί από δυο οπτικές γωνίες, τη θεωρητική ανάλυση και τη διεξαγωγή ερευνητικής διαδικασίας. Εν πρώτοις, στη θεωρητική ανάλυση θα πραγματοποιηθεί βιβλιογραφική ανασκόπηση (Εκπαίδευση, Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα, Μάρκετινγκ, Εκπαιδευτικό Μάρκετινγκ) και στη συνέχεια θα διεξαχθεί ερευνητική διαδικασία όπου θα πραγματοποιηθεί ποσοτική έρευνα μέσω ερωτηματολογίων σε διάφορα δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα της δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Γυμνάσια, Λύκεια και Τεχνική Σχολή). Αφού λοιπόν, συλλεχθούν οι πληροφορίες θα αναλυθούν και τέλος θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα βάση των οποίων θα κατατεθούν συμπεράσματα και απόψεις.
Από τη στατιστική ανάλυση και τα συμπεράσματα που προέκυψαν αναδεικνύεται ότι παρά το γεγονός ότι ο κύπριος εκπαιδευτικός δεν έχει επαρκή γνώση του ορισμού «Εκπαιδευτικό Μάρκετινγκ», εντούτοις έχει θετική στάση σε μια ενδεχόμενη εφαρμογή του στην Κυπριακή Δημόσια Εκπαίδευση. Παράλληλα, πιστεύει ότι η εφαρμογή του Μάρκετινγκ στην Κυπριακή Δημόσια Εκπαίδευση θα αναβαθμίσει την ποιότητα της παρεχόμενης Εκπαίδευσης, αλλά ο κύπριος εκπαιδευτικός για να είναι σε θέση να εφαρμόσει το εν λόγω εγχείρημα θα χρειαστεί επιπλέον επιμόρφωση. Ως εκ τούτου, είναι διατεθειμένος να παρακολουθήσει επιπρόσθετα εκπαιδευτικά σεμινάρια με σκοπό την επιμόρφωσή του στο εν λόγω θέμα και δείχνει ενδιαφέρον να γνωρίσει περισσότερα για τις σύγχρονες στρατηγικές του Εκπαιδευτικού Μάρκετινγκ.