Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚεχαγιάς, Ιωάννης
dc.contributor.authorΦιλιππακόπουλος, Χρήστος
dc.contributor.otherFilippakopoulos, Christos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-07-20
dc.date.accessioned2015-07-21T05:03:11Z
dc.date.available2015-07-21T05:03:11Z
dc.date.copyright2015-05
dc.date.issued2015-07-21
dc.identifier.otherMBA/2015/00333el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1944
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΕίναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια οι καταναλωτές δείχνουν όλο και περισσότερο ενδιαφέρον για τις λεγόμενες υπερτροφές ή αλλιώς superfoods. Παρόλο που πρόκειται για τροφές που έρχονται από το παρελθόν και υπήρχαν στις διατροφικές συνήθειες πολλών λαών, σήμερα με την εξέλιξη της επιστήμης έχουν αρχίσει να αποδεικνύονται και επιστημονικά οι ευεργετικές επιδράσεις και τα οφέλη τους στην ανθρώπινη υγεία με αποτέλεσμα να εντάσσονται σιγά σιγά και στις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών. Από αυτή την στροφή του καταναλωτικού κοινού δεν λείπουν και οι έλληνες καταναλωτές. Η διατριβή ασχολήθηκε με το γκότζι μπέρι (goji-berry), ένα ασιατικό φρούτο που έχει αρχίσει και βρίσκεται σε όλο και περισσότερα σπίτια ελλήνων καταναλωτών. Γενικός στόχος της μεταπτυχιακής διατριβής είναι η παροχή κατευθύνσεών για την ανάπτυξη ενός σχεδίου μάρκετινγκ για μια επιχείρηση που παράγει και εμπορεύεται το συγκεκριμένο προϊόν. Η επιχείρηση που μελετήθηκε βρίσκεται στα Καλάβρυτα Αχαΐας, ιδιοκτησίας Μπαρέλλου Βασιλικής, και δραστηριοποιείται στην παραγωγή και εμπορία φρέσκου και αποξηραμένου καρπού γκότζι μπέρι (goji-berry). Η διατριβή έχει κεντρικό σκοπό μέσα από έρευνα στο καταναλωτικό κοινό να συμβάλει όσο το δυνατόν περισσότερο με την παροχή προτάσεων/κατευθύνσεων, ώστε να αναπτυχθεί στο μέλλον ένα σχέδιο μάρκετινγκ για ένα προϊόν εναλλακτική καλλιέργειας όπως είναι το γκοτζι μπερι Η μεθοδολογία της διατριβής στηρίχθηκε στη συλλογή στοιχείων από πρωτογενής πηγές με την μορφή ερωτηματολογίων στο ευρύ καταναλωτικό κοινό. Στην συνέχεια ακολούθησε η επεξεργασία και η στατιστική ανάλυση των δεδομένων που προέκυψαν με την χρήση κατάλληλου λογισμικού προγράμματος και έγινε η σύνθεσή τους και διατύπωση των σχετικών συμπερασμάτων. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν μέσα από την έρευνα της διατριβής θα βοηθήσουν σε σημαντικό βαθμό την επιχείρηση που μελετήθηκε αλλά και παρόμοιες επιχειρήσεις του κλάδου ώστε να προβούν ενδεχομένως σε αλλαγές/βελτιώσεις με σκοπό την καλύτερη ικανοποίηση του καταναλωτή αλλά και την ανάπτυξη τους μέσα από την επίτευξη των στόχων τους.el_GR
dc.format.extent128 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜάρκετινγκ επιχειρήσεωνel_GR
dc.subjectMarketing of businessel_GR
dc.subjectGoji-Berryel_GR
dc.titleΕναλλακτική καλλιέργεια Γκοτζι Μπερι (Goji-Berry) : Κατευθύνσεις για την ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIt is a fact that the past few years consumers show an increasing interest into the so-called super foods. Despite the fact that these products are well known from the past and were included in the diet of many different nations and cultures, nowadays their beneficial effects and benefits are being scientifically documented due to rapid science progress. Thus, these products are increasingly included into the dietary habits of the consumers. This consuming shift applies to the Greek consumers as well. The present Thesis dealt with goji-berry, an Asian fruit that is increasingly present into the Greek households. The overall purpose of this Master Thesis is to provide directions for the development of a marketing plan for a local company which produces and trades this product. The company under study is located in Kalavryta Achaia, owned by Mrs Barellou Vasiliki, and is engaged in the production and trade of fresh and dried goji-berry fruits. The main objective of the present Thesis is to suggest and provide directions towards the development of a marketing plan for a product of alternative crop such as goji-berry, through a consumers’ research. The methodology was based on data collection through survey to the general public, using questionnaires. The datasets were statistically analysed through a statistical software package and subsequently the composition and formulation of relevant conclusions followed. The results obtained from this Thesis will significantly contribute to the local company under study, but also to other similar companies dealing with this trade, in order to pursuit changes and/or improvements aiming to the consumers’ satisfaction but also to their economic development through the achievement of their objectivesel_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής