Show simple item record

dc.contributor.advisorΣυριόπουλος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΣυκοβαρίδου, Αρίστη
dc.contributor.otherSykovaridou, Aristi
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-07-17
dc.date.accessioned2015-07-17T10:55:28Z
dc.date.available2015-07-17T10:55:28Z
dc.date.copyright2015-05
dc.date.issued2015-07-17
dc.identifier.otherΤΡΑ-ΧΡΗ/2015/00200el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1940
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟ θεσμός της χορηγίας αντιπροσωπεύει σήμερα έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους του Μάρκετινγκ αποτελώντας μία σημαντική επικοινωνιακή δραστηριότητα για τις επιχειρήσεις στα πλαίσια των δημοσίων σχέσεων. Με γνώμονα την προαγωγή του επιχειρηματικού και του κοινού συμφέροντος, η χορηγία αποτελεί κοινωνική προσφορά με αντιστάθμισμά της τη συλλογική αναγνώριση και την επένδυση στην εταιρική κοινωνική ευθύνη με αντάλλαγμα την εικόνα της εταιρείας ως «ενεργού συλλογικού πολίτη». Στην Ελλάδα, αναπτύσσεται σημαντικά τα τελευταία χρόνια μια ιδιαίτερη μορφή χορηγίας, η πολιτιστική, που θεσπίστηκε μόλις το 2007 με το νόμο 3525/2007. Σκοπός της είναι η χρηματοδότηση πολιτιστικών γεγονότων και εκδηλώσεων σχετικών με τις τέχνες και τα γράμματα από ιδιωτικούς φορείς. Οι επιχειρήσεις μέσω της πολιτιστικής χορηγίας προσπαθούν να προάγουν την εταιρική κοινωνική τους ευθύνη και να δημιουργήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστικών επιχειρήσεων του κλάδου τους. Η δευτερογενής έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην τράπεζα Πειραιώς, και ειδικότερα στο Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς (ΠΙΟΠ), έδειξε ότι πραγματοποιείται μια οργανωμένη και αξιόλογη προσπάθεια εκ μέρους της τράπεζας σχετικά με χορηγικές και άλλες δράσεις κοινωνικής υπευθυνότητας. Ωστόσο, η πρωτογενής έρευνα σε πελάτες της τράπεζας σε επαρχιακούς κυρίως νομούς έδειξε ότι οι πελάτες σε αρκετές περιπτώσεις δεν αντιλαμβάνονται ή διαφωνούν ότι η τράπεζα συμβάλλει στην οικονομική και κοινωνική ευημερία της τοπικής κοινωνίας και της χώρας γενικότερα. Αυτό μπορεί να οφείλεται στην έλλειψη γνώσης των σχετικών δράσεων. Συνεπώς, αναδύεται η επιτακτική ανάγκη για την τράπεζα να επικοινωνήσει εντονότερα, σε μεγαλύτερη γεωγραφική κλίμακα και πιο αποτελεσματικά τις εξεταζόμενες δράσεις, προκειμένου να γίνουν αντιληπτές από μεγαλύτερο μέρος των συναλλασσόμενων με αυτή.el_GR
dc.format.extent68 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕταιρική κοινωνική ευθύνηel_GR
dc.subjectCorporate social responsibilityel_GR
dc.subjectΕταιρική κοινωνική ευθύνη -- Τράπεζα Πειραιώςel_GR
dc.subjectCorporate social responsibility -- Piraeus Bankel_GR
dc.titleΕταιρική κοινωνική ευθύνη με έμφαση σε δράσεις πολιτιστικής χορηγίας: Μελέτη περίπτωσης στην Τράπεζα Πειραιώςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe institution of sponsorship represents today one of the fastest growing sectors of marketing becoming an important communication activity for companies in the context of public relations. With a view to promoting the business and the public interest, sponsorship is a social contribution to offset the collective identification and investment in corporate social responsibility in exchange for the company’s image as a “collective active citizen”. In Greece, a particular form of sponsorship is being considerably developed in recent years, the cultural sponsorship, established in 2007 with Law 3525/2007. Its purpose is to finance cultural events and events related to art and literature by private entities. Enterprises through cultural sponsorship are trying to promote corporate social responsibility and create a competitive advantage over their industry competitive enterprises. The secondary research conducted in Piraeus bank, especially in the Cultural Foundation of Piraeus Bank Group (PIOP), showed that an organized and considerable effort is undertaken by the bank on sponsoring and other social responsibility actions. However, the primary research conducted to customers of the bank mainly in provincial areas showed that customers in many cases do not understand or disagree that the Bank contributes to economic and social welfare of the local community and the country in general. This may be due to lack of awareness of the relevant actions. Therefore, the imperative for the Bank rises to communicate its cultural actions more strongly to larger geographical scale and more effectively in order to be noticed by most of its transactors.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record