Show simple item record

dc.contributor.advisorΜιχιώτης, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΚαμπόλη, Ελένη
dc.contributor.otherKampoli, Eleni
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-07-17
dc.date.accessioned2015-07-17T10:55:09Z
dc.date.available2015-07-17T10:55:09Z
dc.date.copyright2015-06
dc.date.issued2015-07-17
dc.identifier.otherMBA/2015/00304el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1938
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο τελευταίο χρονικό διάστημα, ραγδαίες αλλαγές έχουν επέλθει στο θεσμό της ελληνικής εκπαίδευσης. Οι αυξανόμενες απαιτήσεις για παροχή βέλτιστης ποιότητας εκπαίδευσης έχουν προσθέσει περισσότερες αρμοδιότητες σε διευθυντές και εκπαιδευτικούς, ενώ η ανάγκη για μείωση του κόστους της Παιδείας οδηγεί σε μειώσεις μισθών, συγχωνεύσεις σχολείων, υποχρεωτικές μετακινήσεις εκπαιδευτικών. Οι αλλαγές αυτές, εντείνουν την ανησυχία των Διευθυντών και των εκπαιδευτικών, με άμεσο αποτέλεσμα τη μείωση των κινήτρων τους τόσο για την ατομική τους εξέλιξη όσο και για τη βελτίωση λειτουργίας του συνόλου της σχολικής μονάδας. Παράλληλα, το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα, μέσω θεσμικών οργάνων ολικής ποιότητας, δημιουργεί μεθόδους ελέγχου και αξιολόγησης της παροχής εκπαιδευτικών υπηρεσιών. Ανάλογα όργανα ελέγχουν το ρόλο του Διευθυντή σε μία Πρωτοβάθμια σχολική μονάδα, χωρίς όμως να λαμβάνονται υπόψη οι ιδιαιτερότητες του εξωτερικού περιβάλλοντος των σχολικών μονάδων. Κρίνεται λοιπόν σκόπιμη η διεξαγωγή έρευνας, με σκοπό να διερευνηθεί ποιος είναι ο ρόλος και ποιες οι ιδιαιτερότητες που πρέπει να ληφθούν υπόψη για την εγκαθίδρυση ενός ευρύτερου συστήματος Διοίκησης Ολικής Ποιότητας σε σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου όσοι ασκούν διοίκηση στα σχολεία αυτά αλλά και όσοι βρίσκονται στην ιεραρχία του εκπαιδευτικού συστήματος να έχουν ρεαλιστική εικόνα της υπάρχουσας κατάστασης και του ρόλου των διευθυντών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευσηel_GR
dc.format.extent107 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel_GR
dc.subjectTotal quality managementel_GR
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότητας -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectTotal quality management -- Elementary schoolsel_GR
dc.titleΟ ρόλος του διευθυντή σχολικής μονάδας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο πλαίσιο της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας: Η περίπτωση των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Αχαρνώνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn the latest years, radical changes have occurred to the Greek education field. The increasing demands for the provision of optimal educational quality have added more responsibilities to headmasters and teachers, whilst the need for cost decrease of the education leads to lower the salaries, merger of schools, and obligatory transfer of the teacher. These changes, intensify the concern of the headmasters and teachers, having as an immediate result the decrease of their motive as far as their self improvement is concerned as well as the improvement of the entirety of the school unit's function. Simultaneously, the educational system itself, through institutional organs of whole quality, creates controlling methods and evaluation of the provision of educational services. Equivalent organs will control the headmaster's role in an elementary school unit, without however been taken into consideration, the specialties of the schools units external environment. The transaction of research, is considered deliberate, in order to be investigated which is the part and which are the particularities that should be taken into consideration for the installment of a wider system of Management of whole quality into elementary school units, in order for those who practice management in these schools but also those who are found in the educational system hierarchy to have a realistic view of the existing situation and the part the headmasters play in elementary schools.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record