Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Διερεύνηση νέων τρόπων αποτελεσματικής δημόσιας διοίκησης μέσω της χρήσης διεθνών πρακτικών του μάρκετινγκ υπηρεσιών: Μελέτη περίπτωσης - Εμπορικό επιμελητήριο Ηρακλέιου
 
  • Details
Options

Διερεύνηση νέων τρόπων αποτελεσματικής δημόσιας διοίκησης μέσω της χρήσης διεθνών πρακτικών του μάρκετινγκ υπηρεσιών: Μελέτη περίπτωσης - Εμπορικό επιμελητήριο Ηρακλέιου

Author(s)
Τζανάκη, Αικατερίνη
Date Issued
2016-07-19
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να παρουσιασθεί η υφιστάμενη κατάσταση του Εμπορικού Επιμελητηρίου Ηρακλείου, ως Οργανισμού Δημοσίου Δικαίου, όπως αυτό λειτουργεί σήμερα και στη συνέχεια να διερευνηθεί μέσω ποιων διαδικασιών και μεθόδων αποτελεσματικής Διοίκησης και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών μπορεί να αυξήσει την ποιότητα των υπηρεσιών του.
Πιο συγκεκριμένα, θα διερευνηθεί πως μπορεί να «εμπορευματοποιήσει» τις επαυξημένης ποιότητας υπηρεσίες του, προς τους πελάτες του, δηλαδή τις ιδιωτικές εμπορικές επιχειρήσεις του Ν. Ηρακλείου, μέσα από διεθνείς πρακτικές και μέσα, τα οποία έχουν ενδεχομένως χρησιμοποιηθεί από αντίστοιχες δομές και Οργανισμούς του Εξωτερικού, όπως τα Επιμελητήρια της Μάλτας και της Ισπανίας, αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο την ικανοποίηση των πελατών του, τόσο στο εσωτερικό, όσο και το εξωτερικό του περιβάλλον.
Για το σκοπό της μελέτης χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική μέθοδος έρευνας με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Το βασικότερο συμπέρασμα της μελέτης είναι ότι η ποιότητα των υπηρεσιών του Επιμελητηρίου θεωρείται αρκετά υψηλή από τα συμμετέχοντα στην έρευνα μέλη του, ενώ θα πρέπει να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα τους, ενώ ταυτόχρονα να προστεθούν σε αυτές, νέες, εναλλακτικές και ανταποδοτικές υπηρεσίες που θα αυξήσουν την ικανοποίηση των μελών του.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
vi, 77 σ. 30 εκ.
Subjects

Μάρκετινγκ υπηρεσιών

Marketing services

Μάρκετινγκ υπηρεσιών ...

Marketing services --...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2016-00440.pdf

Size

1.24 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):145fbb554c28594d40288e5d47af3aa4

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly