Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Έρευνα ικανοποίησης χρηστών Κυπριακής Βιβλιοθήκης
 
  • Details
Options

Έρευνα ικανοποίησης χρηστών Κυπριακής Βιβλιοθήκης

Author(s)
Παπαμιχαήλ, Κατερίνα
Date Issued
2016-09-19
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Οι βιβλιοθήκες διαδραματίζουν θεμελιώδη ρόλο στην κοινωνία και μπορούμε να πούμε ότι είναι οι πύλες προς την γνώση και τον πολιτισμό. Με τις υπηρεσίες που προσφέρουν δημιουργούν ευκαιρίες για μάθηση, δίνουν την υποστήριξη στην εκπαίδευση, στην παιδεία, και στην έρευνα. Ακόμα μπορεί να βοηθήσουν στην διαμόρφωση των νέων ιδεών και προοπτικών. Χωρίς την ύπαρξη των βιβλιοθηκών, θα ήταν δύσκολη η προώθηση της έρευνας και της ανθρώπινης γνώσης, ώστε να διατηρηθεί για τις μελλοντικές γενιές η συσσώρευση της γνώσης και της πολιτιστικής κληρονομιάς του κόσμου. Πολύ απλά, οι βιβλιοθήκες είναι ένα μέσο το οποίο προφέρει πρόσβαση στη γνώση.
Στη σύγχρονη κοινωνία όπου η παραγωγή πληροφορίας είναι σε αυξημένους ρυθμούς τόσο σε έντυπη αλλά και σε ηλεκτρονική μορφή, η συγκέντρωση όλων αυτών των πληροφοριών την καθιστά την οργάνωση αλλά και την παροχή των υπηρεσιών της Βιβλιοθήκης στους χρήστες επιτακτική ανάγκη. Η Κυπριακή Βιβλιοθήκη έχει σαν στόχο τη δημιουργία και υποστήριξη ενός αξιόπιστου περιβάλλοντος όπου θα υπάρχει η πρόσβαση στην πληροφόρηση.
Στην παρούσα διατριβή αρχικά αναφέρονται οι έννοιες των υπηρεσιών και της ποιότητας γενικά στη συνέχεια θα αναπτύξουμε τα εργαλεία μέτρησης της ποιότητας μετά γίνεται αναφορά στο μοντέλο μέτρησης της ποιότητας όπου χρησιμοποιείται στις βιβλιοθήκες. Στην συνέχεια βλέπουμε κάποια προγράμματα βελτίωσης της ποιότητας και πως εφαρμόζονται στις Βιβλιοθήκες. Στην συνέχεια γίνεται η ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης στην Κυπριακή Βιβλιοθήκη με την ανάλυση SWOT. Ακολούθως, γίνεται παρουσίαση της έρευνας που έχει γίνει, και των αποτελεσμάτων της ως προς την ικανοποίηση των χρηστών από την ποιότητα των παρερχομένων υπηρεσιών της Βιβλιοθήκης. Τέλος παρουσιάζονται τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα και υποβάλλονται κάποιες εισηγήσεις για τη βελτίωση των υπηρεσιών.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
70 σ. 30 εκ.
Subjects

Κυπριακή Βιβλιοθήκη -...

Cyprus library -- Use...

Ποιότητα υπηρεσιών

Service quality

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2016-00434.pdf

Size

781.32 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):4f07c72b13758de254f5acc55d5c7db1

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly