Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Έρευνα παροχής ποιοτικών υπηρεσιών στο Συνεργατικό Ταμιευτήριο Εκπαιδευτικών Κύπρου Λτδ.

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2015-00292.pdf (6.060Mb)
    Date
    2015-07-07
    Author
    Παναγιώτου, Χρύστια
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η ποιότητα των υπηρεσιών και η ικανοποίηση των πελατών είναι πολύ σημαντικές έννοιες που οι τράπεζες πρέπει να κατανοήσουν, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές στον τραπεζικό κλάδο. Είναι πολύ σημαντικό για τους τράπεζες να γνωρίζουν τους επιθυμίες και τους ανάγκες των πελατών τους. Η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών θεωρείται πολύ σημαντική, λόγω του ότι οδηγεί σε μεγαλύτερη ικανοποίηση των πελατών, κερδοφορία, μείωση του κόστους, αφοσίωση των πελατών και προσέλκυση νέων πελατών. Ο κύριος σκοπός της έρευνας, είναι να διερευνήσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες που παρέχει το Συνεργατικό Ταμιευτήριο Εκπαιδευτικών Κύπρου Λτδ. τόσο στους εργαζομένους όσο και στους πελάτες. Επιπρόσθετα να διερευνήσει την ύπαρξη σχέσης μεταξύ της ποιότητας υπηρεσιών και της ικανοποίησης των εργαζομένων και των πελατών. Τέλος να διευκρινίσει την επίδραση μεταξύ της ικανοποίησης και των δημογραφικών στοιχείων των εργαζομένων και των πελατών. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε όλα τα καταστήματα του Ταμιευτηρίου σε όλες τις επαρχίες. Για τη διερεύνηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών χρησιμοποιήθηκε το μοντέλο SERVQUAL. Για τους εργαζομένους διερευνήθηκαν οι προσδοκίες και οι αντιλήψεις για την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν οι συνάδελφοι στους πελάτες. Για τους πελάτες διερευνήθηκαν οι προσδοκίες και οι αντιλήψεις για την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει το Ταμιευτήριο. Επιπρόσθετα διερευνήθηκε η ικανοποίηση, καθώς και το δημογραφικό προφίλ, τόσο των εργαζομένων όσο και των πελατών. Το δείγμα εργαζομένων ανήλθε σε 63 άτομα και των πελατών σε 482 άτομα. Από τα ευρήματα της έρευνας διαπιστώθηκε τόσο για τους εργαζομένους, όσο και για τους πελάτες, ότι έχουν μεγαλύτερες προσδοκίες από το τι πραγματικά λαμβάνουν, λόγω των χασμάτων που έχουν εντοπισθεί σε όλες τις διαστάσεις της ποιότητας υπηρεσιών. Πιο συγκεκριμένα το μεγαλύτερο χάσμα μεταξύ προσδοκιών και αντιλήψεων των εργαζομένων, σχετικά με την ποιότητα υπηρεσιών, εντοπίστηκε στη διάσταση υλικά στοιχεία (-1,82), ενώ το μικρότερο χάσμα στη διάσταση ενσυναίσθηση (-1,16). Όσο αφορά τους πελάτες, το μεγαλύτερο χάσμα μεταξύ προσδοκιών και αντιλήψεων, σχετικά με την ποιότητα υπηρεσιών, εντοπίστηκε στη διάσταση υλικά στοιχεία (-1,10), ενώ το μικρότερο χάσμα στη διάσταση ασφάλεια (-0,75). Επιπρόσθετα έχει διαπιστωθεί ότι υπάρχει στατιστικά σημαντική θετική συσχέτιση, μεταξύ της ποιότητας υπηρεσιών και της ικανοποίησης. Τέλος βρέθηκε ότι η συνολική ικανοποίηση των πελατών (7,99), είναι μεγαλύτερη από τη συνολική ικανοποίηση των εργαζομένων του Ταμιευτηρίου (7,01).
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1892
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013