Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Η επιρροή των social media στην αγοραστική συμπεριφορά των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας
 
  • Details
Options

Η επιρροή των social media στην αγοραστική συμπεριφορά των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας

Author(s)
Τσίμπου, Στέλλα Κωνσταντίνα
Date Issued
2016-07-20
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η παρούσα εργασία στοχεύει στην ανάδειξη του ρόλου των social media όσον αφορά την ενίσχυση του brand awareness (αναγνωρισιμότητα μάρκας) συγκεκριμένου εμπορικού σήματος υπηρεσιών τηλεφωνίας (CYTA Hellas).
Ο εντυπωσιακός όγκος των χρηστών των social media καθώς και ο ολοένα αυξανόμενος ρυθμός ανάπτυξής τους, φανερώνει την άμεση ανάγκη για στοχευμένες και καινοτόμες καμπάνιες social media από μέρους των επιχειρήσεων. Γίνεται λοιπόν αντιληπτό και από τα παραπάνω πως διαδικασίες όπως η διαχείριση, η παραγωγή περιεχομένου, η δημιουργία αισθήματος κοινότητας στο κοινό, και το crisis management (αντιμετώπιση κρίσης από παράπονα) αποτελούν πια οργανικό κομμάτι των εταιριών αυτών. Την παρούσα εργασία θα αξιολογήσουμε την αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής καμπάνιας της CYTA μεσώ του Facebook, η οποία και διοργανώθηκε τον Σεπτέμβριο του 2014.
Η αναγνωρισιμότητα μιας μάρκας δημιουργείται από κάτι που προκαλεί στον καταναλωτή να έρθει σε επαφή με τη μάρκα, όπως προώθηση, διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, κλπ. Τα social media αποτελούν έναν τρόπο μέσω τον οποίο οι μάρκες εκτίθενται στους καταναλωτές και επομένως παίζουν σημαντικό ρόλο στη δέσμευση (commitment) του καταναλωτή με την σελίδα της μάρκας. Ενδεχομένως μπορεί να αναμένεται μια αρνητική σχέση μεταξύ του καταναλωτή και της σελίδας λόγω συχνής ενόχλησης (posting) και έτσι να επηρεαστεί η αναγνωρισιμότητα της μάρκας. Συνεπώς μπορούμε να κάνουμε τους παρακάτω ελέγχους υποθέσεων, για να αναδειχθεί ο ρόλος μιας σελίδας στα social media στην αναγνωρισιμότητα μιας μάρκας:
• Μια υψηλή δέσμευση με την σελίδα της μάρκας προκαλεί θετική επίδραση στην αναγνωρισιμότητα της (brand awareness).
• Η συχνή ενόχληση της σελίδας της μάρκας έχει μια αρνητική επίδραση στην αναγνωρισιμότητα της (brand awareness).
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
105 σ. 30 εκ.
Subjects

Social media

Μέσα Κοινωνικής Δικτύ...

Social media -- Brand...

Μέσα Κοινωνικής Δικτύ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2016-00420.pdf

Size

1.47 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):c0142b98d6751ed2c80bf81c1981f3cd

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly