Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Η ποιότητα υπηρεσιών των δημόσιων επιβατικών μεταφορών στην Λευκωσία (ΟΣΕΛ) και ο βαθμός ικανοποίησης των επιβατών
 
  • Details
Options

Η ποιότητα υπηρεσιών των δημόσιων επιβατικών μεταφορών στην Λευκωσία (ΟΣΕΛ) και ο βαθμός ικανοποίησης των επιβατών

Author(s)
Παρμακλή, Στέλλα
Date Issued
2016-07-19
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Οι Δημόσιες Επιβατικές Μεταφορές έχουν ως στόχο την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, την μείωση των τροχαίων δυστυχημάτων, την μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης και των δυσάρεστων περιβαλλοντικών επιπτώσεων από αυτή.
Η ποιότητα παροχής υπηρεσιών και η ικανοποίηση του επιβατικού κοινού αποτελούν προϋπόθεση για την βελτίωση της ελκυστικότητας των Δημόσιων Επιβατικών Μεταφορών προκειμένου να κρατήσουν αφοσιωμένους τους υφιστάμενους πελάτες-επιβάτες αλλά και να προσελκύσουν νέους.
Σκοπός της έρευνας είναι η διερεύνηση των παρεχόμενων υπηρεσιών από τις Δημόσιες Επιβατικές Μεταφορές στην Λευκωσία (ΟΣΕΛ) καθώς και ο βαθμός ικανοποίησης των επιβατών από αυτές. Για τον σκοπό αυτό διεξήχθη «έρευνα ικανοποίησης επιβατών» με προσωπική συνέντευξη και ερευνητικό εργαλείο ερωτηματολόγιο με δείγμα 250 επιβατών.
Για τη διερεύνηση της ποιότητας υπηρεσιών χρησιμοποιήθηκε το μοντέλο SERVPERF. Από τα ευρήματα της έρευνας διαπιστώθηκε στατιστικά θετική συσχέτιση της συνολικής ικανοποίησης των επιβατών με τις 5 διαστάσεις της ποιότητας. Η μέση συνολική ικανοποίηση των επιβατών είναι 7,78 από το 10. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα συμβάλουν στη λήψη μέτρων για αντιμετώπιση των αδυναμιών του συστήματος. Ένα από αυτά είναι ο επανασχεδιασμός και προγραμματισμός των δρομολογίων για να συμβαδίζουν με τις ανάγκες των επιβατών.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
95 σ. εικ., 30 εκ.
Subjects

Ποιότητα υπηρεσιών

Service quality

Ικανοποίηση πελατών

Consumer satisfaction...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2016-00424.pdf

Size

1.22 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):a28a59b331390e48f26499d4065f0d0e

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly