Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Δημόσιο μάρκετινγκ και ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών. Μέτρηση ικανοποίησης πολιτών απο παρεχόμενες υπηρεσίες ασφαλιστικών οργανισμών
 
  • Details
Options

Δημόσιο μάρκετινγκ και ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών. Μέτρηση ικανοποίησης πολιτών απο παρεχόμενες υπηρεσίες ασφαλιστικών οργανισμών

Author(s)
Χατζηκώστα, Μερκούριος-Ανάργυρος
Date Issued
2016-03-16
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Στα πλαίσια της εργασίας αυτής αναπτύχθηκαν έννοιες όπως το Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Αναλύθηκε κυρίως το Δημόσιο Μάρκετινγκ, οι διαφορές του από το επιχειρηματικό μάρκετινγκ, ο ορισμός της ποιότητας και ικανοποίησης πολιτών, όπως επίσης και το πως, μπορεί να μετρηθεί το επίπεδο δημοσίων παρεχόμενων υπηρεσιών.
Στις μέρες μας, βασικός στόχος των ιδιωτικών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών είναι η ικανοποίηση των πελατών τους. Αυτός ο βασικός στόχος θα πρέπει υιοθετηθεί τόσο από τον στενό όσο και από τον ευρύτερο Δημόσιο Τομέα. Παρ’ όλες τις δυσκολίες που παρουσιάζονται, υπάρχουν τρόποι βελτίωσης των διαδικασιών του δημοσίου που μπορούν να οδηγήσουν στην αύξηση της ικανοποίησης των συναλλασσόμενων πολιτών. Η παρούσα διατριβή σκοπό έχει την διερεύνηση της ικανοποίησης των πολιτών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των ασφαλιστικών τους φορέων. Στο ερευνητικό μέρος της εργασίας αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας σχετικά με την μέτρηση της ικανοποίησης των πολιτών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των ασφαλιστικών τους φορέων, με χρήση της μεθόδου SERVQUAL.
Η μέθοδος SERVQUAL χρησιμοποιείται ευρέως για την μέτρηση της ικανοποίησης. Με την μέθοδο αυτή, αρχικά επισημαίνονται οι προσδοκίες των πολιτών και στην συνέχεια διαπιστώνεται κατά πόσο έχουν ικανοποιηθεί. Με την χρήση ερωτηματολογίου αξιολογούνται οι προσδοκίες και οι αντιλήψεις των πολιτών σε σχέση με τα χαρακτηριστικά των παρεχόμενων υπηρεσιών. Στο τέλος της εργασίας, παρουσιάζονται οι αδυναμίες, τα συμπεράσματα και οι προτάσεις που θα βοηθούσαν τους ασφαλιστικούς φορείς να παρέχουν ποιοτικότερες υπηρεσίες προς τους πολίτες.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
xii, 108 σ. 30 εκ.
Subjects

Ποιότητα υπηρεσιών --...

Service quality -- In...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2016-00396.pdf

Size

2.9 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):970620793344aa2d85cece43371b1e94

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly