dc.contributor.advisor | Ζαχαρίας, Παναγιώτης | |
dc.contributor.author | Κυριαζής, Νικόλαος | |
dc.contributor.other | Kyriazis, Nicolaos | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2015-06-22 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-22T11:41:32Z | |
dc.date.available | 2015-06-22T11:41:32Z | |
dc.date.copyright | 2015-04 | |
dc.date.issued | 2015-06-22 | |
dc.identifier.other | ΠΛΗ/2015/00177 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/1851 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Με την έννοια Serious Game αναφερόμαστε στα παιχνίδια σοβαρού σκοπού. Πρόκειται για παιχνίδια στα οποία η ψυχαγωγία δεν είναι ο βασικός τους σκοπός αλλά έχουν χαρακτήρα εκπαιδευτικό και συγχρόνως ψυχαγωγικό.
Η δημιουργία και η υλοποίηση σεναρίου ενός παιχνιδιού αποτέλεσαν τον οδηγό για την καταγραφή αποτελεσμάτων ως προς τη βελτίωση κοινωνικών δεξιοτήτων και ανάπτυξη anti-bullying συμπεριφορών. Η μελέτη των serious games, η ανάπτυξη του παιχνιδιού, η εφαρμογή του καθώς και η αξιολόγηση ήταν τα στάδια της έρευνας για την υλοποίησης του serious game το οποίο αποσκοπεί στην ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων των παικτών καθώς και την ανάπτυξη anti-bullying συμπεριφορών.
Το παιχνίδι που δημιουργήθηκε εφαρμόστηκε πειραματικά σε Δημοτικά σχολεία. Συμμετείχαν εκπαιδευτικοί του κλάδου πληροφορικής και μαθητές από διαφορετικές τάξεις και σχολεία.
Τα αποτελέσματα της έρευνας υπήρξαν αρκετά ενθαρρυντικά και κατέγραψαν την αποτελεσματικότητα του παιχνιδιού στην ανάπτυξη anti-bullying συμπεριφορών καθώς και την εμπειρία των μαθητών στο παιχνίδι. | el_GR |
dc.format.extent | vii, 88 σ. εικ., 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Serious Game | el_GR |
dc.subject | Εκπαιδευτικά ψηφιακά παιχνίδια | el_GR |
dc.title | Ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού ψηφιακού παιχνιδιού για εκμάθηση κοινωνικών δεξιοτήτων και Anti-Bullying συμπεριφορών σε σχολεία | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | With the concept Serious Game we refer to serious objective games. These are games in which the entertainment is not the first priority. The main purpose is to educate while entertaining.
The creation and implementation of the game scenario have guided to record results in improving social skills and developing anti-bullying behaviors. The research of serious games, the development of the game, it's application as well as the evaluation were the stages of the research for the realization of serious games. This procedure aims to the development of the social skills (of the students) and anti-bullying behaviors.
The developed game was experimented in elementary schools, in the IT course. The participants were teachers of the IT field and students from different classes and schools.
The research results were quite encouraging and recorded the effectiveness of the game in developing anti-bullying behavior and the experience of students in the game. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |