Show simple item record

dc.contributor.advisorΖαχαρίας, Παναγιώτης
dc.contributor.authorΚυριαζής, Νικόλαος
dc.contributor.otherKyriazis, Nicolaos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-06-22
dc.date.accessioned2015-06-22T11:41:32Z
dc.date.available2015-06-22T11:41:32Z
dc.date.copyright2015-04
dc.date.issued2015-06-22
dc.identifier.otherΠΛΗ/2015/00177el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1851
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΜε την έννοια Serious Game αναφερόμαστε στα παιχνίδια σοβαρού σκοπού. Πρόκειται για παιχνίδια στα οποία η ψυχαγωγία δεν είναι ο βασικός τους σκοπός αλλά έχουν χαρακτήρα εκπαιδευτικό και συγχρόνως ψυχαγωγικό. Η δημιουργία και η υλοποίηση σεναρίου ενός παιχνιδιού αποτέλεσαν τον οδηγό για την καταγραφή αποτελεσμάτων ως προς τη βελτίωση κοινωνικών δεξιοτήτων και ανάπτυξη anti-bullying συμπεριφορών. Η μελέτη των serious games, η ανάπτυξη του παιχνιδιού, η εφαρμογή του καθώς και η αξιολόγηση ήταν τα στάδια της έρευνας για την υλοποίησης του serious game το οποίο αποσκοπεί στην ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων των παικτών καθώς και την ανάπτυξη anti-bullying συμπεριφορών. Το παιχνίδι που δημιουργήθηκε εφαρμόστηκε πειραματικά σε Δημοτικά σχολεία. Συμμετείχαν εκπαιδευτικοί του κλάδου πληροφορικής και μαθητές από διαφορετικές τάξεις και σχολεία. Τα αποτελέσματα της έρευνας υπήρξαν αρκετά ενθαρρυντικά και κατέγραψαν την αποτελεσματικότητα του παιχνιδιού στην ανάπτυξη anti-bullying συμπεριφορών καθώς και την εμπειρία των μαθητών στο παιχνίδι.el_GR
dc.format.extentvii, 88 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectSerious Gameel_GR
dc.subjectΕκπαιδευτικά ψηφιακά παιχνίδιαel_GR
dc.titleΑνάπτυξη ενός εκπαιδευτικού ψηφιακού παιχνιδιού για εκμάθηση κοινωνικών δεξιοτήτων και Anti-Bullying συμπεριφορών σε σχολείαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractWith the concept Serious Game we refer to serious objective games. These are games in which the entertainment is not the first priority. The main purpose is to educate while entertaining. The creation and implementation of the game scenario have guided to record results in improving social skills and developing anti-bullying behaviors. The research of serious games, the development of the game, it's application as well as the evaluation were the stages of the research for the realization of serious games. This procedure aims to the development of the social skills (of the students) and anti-bullying behaviors. The developed game was experimented in elementary schools, in the IT course. The participants were teachers of the IT field and students from different classes and schools. The research results were quite encouraging and recorded the effectiveness of the game in developing anti-bullying behavior and the experience of students in the game.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record