Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Μάρκετινγκ και παροχή υπηρεσιών - μελέτη εθνικού αρχαιολογικού μουσείου
 
  • Details
Options

Μάρκετινγκ και παροχή υπηρεσιών - μελέτη εθνικού αρχαιολογικού μουσείου

Author(s)
Χριστοδουλίδου, Νίκη
Date Issued
2015-09-02
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Το μάρκετινγκ είναι ένας ευρύς ορισμός και έχει ένα ευρύ φάσμα και πεδία που μπορεί να εφαρμοστεί. Θεμελιώδες σημείο αναφοράς του είναι η συναλλαγή. Οι αρχές και οι μέθοδοι του μπορούν να εφαρμοστούν επωφελώς σε κάθε ανθρώπινη κοινωνική και οικονομική συναλλαγή. Οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί παροχής υπηρεσιών εκτός του ότι θα πρέπει να είναι κερδοφόρες πρέπει να παρέχουν ποιοτικές υπηρεσίες στους πελάτες τους, ώστε μέσα στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον να διατηρήσουν ικανοποιημένους τους πελάτες τους, ικανοποιώντας συνεχώς τις προσδοκίες τους, δημιουργώντας έτσι ένα ισχυρό δεσμό με αυτούς.
Ένας πολιτιστικός οργανισμός όπως είναι το δημόσιο μουσείο προσφέρει ένα «προϊόν» πολιτισμού σε ένα ευρύ κοινό. Η εφαρμογή του μάρκετινγκ αφορά στον εντοπισμό των διαφόρων κατηγοριών των επισκεπτών του, όπως χώρας προέλευσης, κουλτούρας, ηλικίας και μορφωτικού επιπέδου και στην προβολή μιας ισχυρής και ελκυστικής εικόνας. Το βασικό ερώτημα είναι πως η παραγωγή των παρεχομένων υπηρεσιών δημιουργεί παραγωγή συγκεκριμένων εμπειριών για τους επισκέπτες του.
Η παρούσα διατριβή έχει σκοπό την διερεύνηση των προσδιοριστικών παραγόντων ικανοποίησης των παρεχομένων υπηρεσιών από το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο. στους επισκέπτες του, την διατήρηση των επισκεπτών του, την προσέλκυση νέων επισκεπτών και την ικανοποίηση των προσδοκιών τους μέσα από την εμπειρία της επίσκεψης.
Πραγματοποιήθηκε έρευνα με αντικείμενο την ικανοποίηση των επισκεπτών από την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου Η μέθοδος προσέγγισης ήταν η ποσοτική έρευνα με την συλλογή πρωτογενών στοιχείων. Στην έρευνα έλαβαν μέρος 143 επισκέπτες. Το ερωτηματολόγιο ήταν δομημένο με ερωτήσεις «κλειστού τύπου» βάση των διαστάσεων του μοντέλου Servqual. Τα συμπεράσματα της έρευνας είναι ότι οι βασικές διαστάσεις του μοντέλου επηρεάζουν θετικά την ικανοποίηση του επισκέπτη. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την θετική διάδοση και την επανάληψη της επίσκεψης.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
104 σ. εικ., 30 εκ.
Subjects

Μάρκετινγκ υπηρεσιών

Marketing services

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2015-00380.pdf

Size

1.48 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):7ef72e0ebacda51afc498619aedd39a8

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly