Options
Η καταναλωτική συμπεριφορά του Κύπριου e-καταναλωτή
Author(s)
Κούτρα, Φωτεινή
Date Issued
2016-03-16
Abstract
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να δημιουργηθεί το προφίλ του Κύπριου eΚαταναλωτή. Δηλαδή μέσα από την παρούσα έρευνα προσδοκούμε στην καλύτερη κατανόηση του Κύπριου καταναλωτή μέσα από το διαδίκτυο και παράλληλα στον τρόπο που συμπεριφέρεται στη διαδικασία αγορών μέσω του διαδικτύου. Για ποιους λόγους προβαίνουν σε αγορές μέσω διαδικτύου οι Κύπριοι, ποιες είναι οι συνήθειες τους και πόσο ικανοποιημένοι είναι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Στην βιβλιογραφική ανασκόπηση εξετάζονται τα σύγχρονα εργαλεία μάρκετινγκ και μέθοδοι που χρησιμοποιούνται στο διαδίκτυο για την προσέγγιση των δυνάμει καταναλωτών αλλά και την περαιτέρω ικανοποίηση των πελατών. Ταυτόχρονα γίνεται μια σύντομη βιβλιογραφική ανασκόπηση στα στάδια της συμπεριφοράς του καταναλωτή και στους παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή.
Η έρευνα που διεξάχθηκε μέσω διαδικτύου με την διανομή ερωτηματολογίων καταλήγει σε χρήσιμα συμπεράσματα και δίνει έναυσμα για περαιτέρω μελέτη και πιο εξειδικευμένες έρευνες.
Στην βιβλιογραφική ανασκόπηση εξετάζονται τα σύγχρονα εργαλεία μάρκετινγκ και μέθοδοι που χρησιμοποιούνται στο διαδίκτυο για την προσέγγιση των δυνάμει καταναλωτών αλλά και την περαιτέρω ικανοποίηση των πελατών. Ταυτόχρονα γίνεται μια σύντομη βιβλιογραφική ανασκόπηση στα στάδια της συμπεριφοράς του καταναλωτή και στους παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή.
Η έρευνα που διεξάχθηκε μέσω διαδικτύου με την διανομή ερωτηματολογίων καταλήγει σε χρήσιμα συμπεράσματα και δίνει έναυσμα για περαιτέρω μελέτη και πιο εξειδικευμένες έρευνες.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
vi, 94 σ. 30 εκ.
File(s)
Loading...
Name
MBA-2016-00399.pdf
Size
2.37 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):b3df26bd5fa2d0a7fd0160d35326cb0b