Εξατομικευμένη διαφήμιση βασισμένη στη δραστηριότητα χρήστη στο κοινωνικό δίκτυο Facebook
Abstract
Στόχος της διπλωματικής αυτής εργασίας είναι η συλλογή στοιχείων χρήστη δια μέσω του κοινωνικού δικτύου Facebook και άλλων έξυπνων μεθόδων και η επεξεργασία τους μέσω ενός μοντέλου με σκοπό τη στοχευόμενη διαφήμιση προϊόντων και η αύξηση των κερδών και διαφήμισης μιας επιχείρησης. Στη συγκεκριμένη περίπτωση θα χρησιμοποιήσουμε το Facebook δηλαδή ένα Facebook application το οποίο δημιουργήσαμε με σκοπό τη συλλογή πληροφοριών των χρηστών που κάνουν login with Facebook δια μέσου της σελίδας μας www.tzinicy.com. Εφόσον ο χρήστης κάνει login with Facebook θα μπορεί να λαμβάνει έκπτωση καθώς επίσης θα του παρουσιάζονται προϊόντα με χαμηλότερες τιμές ανάλογα πάντα με τα ενδιαφέροντά του.
Το tzinicy.com είναι ένα ήδη υπάρχον «ηλεκτρονικό κατάστημα» το οποίο λειτουργεί με πρωτότυπο τρόπο. Δηλαδή, ο χρήστης έχει επιλογή από διάφορα προϊόντα που μπορεί να αγοράσει και να του αποσταλούν στο σπίτι αλλά μπορεί επίσης να ζητήσει τιμή για οποιοδήποτε προϊόν τον ενδιαφέρει ανά πάσα στιγμή και να λάβει την τιμή του φθηνότερου στην αγορά ακόμα και αν δεν διατίθεται στην ιστοσελίδα.
Με την ενσωμάτωση του μηχανισμού που δημιουργήσαμε έχουμε στόχο να κατατάξουμε το χρήστη σε μια κατηγορία προϊόντων ούτος ώστε να του κάνουμε στοχευόμενες διαφημίσεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα με απώτερο σκοπό την αύξηση των πωλήσεων και των κερδών.
Τέλος η στοχευόμενη διαφήμιση μπορεί να γίνεται είτε μέσα στο Facebook με τα στοχευόμενα posts είτε και μέσω των προϊόντων που του παρουσιάζονται στη σελίδα είτε και με αυτοματοποιημένες διαδικασίες crown jobs.
Έτσι θα επιτύχουμε ένα πρότυπο τρόπο αύξησης της ποιοτικής διαφήμισης και συνεπώς των κερδών της επιχείρησης μας και γενικά πολλών επιχειρήσεων άμεσα στο μέλλον.