Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Μεταρρυθμίσεις και ικανοποίηση πελατών.
 
  • Details
Options

Μεταρρυθμίσεις και ικανοποίηση πελατών.

Author(s)
Καζανίδου, Ελπίδα
Date Issued
2020-04
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η ικανοποίηση πελατών είναι ο βαθμός στον οποίο τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που παρέχονται από μια επιχείρηση, πληρούν τις προσδοκίες ενός πελάτη. Με άλλα λόγια, η ικανοποίηση πελατών αναφέρεται στο βαθμό τον οποίο είναι ικανοποιημένος ο πελάτης μετά από μια αγοραστική του δραστηριότητα με μια επιχείρηση. Η ικανοποίηση των πελατών δε μετρά μόνο το πόσο ικανοποιημένος είναι ο πελάτης με τις συναλλαγές του με την επιχείρηση αλλά και τη συνολική του εμπειρία με αυτή.
Οι έρευνες σχετικά με την ικανοποίηση πελατών επιτρέπουν σε μια επιχείρηση να αναλύει τα σχόλια των πελατών της και να κάνει αλλαγές προκειμένου να βελτιώσει μια συγκεκριμένη υπηρεσία ή το σύνολο των υπηρεσιών της και πολλά άλλα.
Η παρούσα εργασία με θέμα «Μεταρρυθμίσεις και Ικανοποίηση Πελατών», διερευνά την ικανοποίηση πελατών, εσωτερικών και εξωτερικών, τη σπουδαιότητα της και τους παράγοντες που την επηρεάζουν, ενώ παράλληλα εξετάζεται και η στρατηγική ενίσχυσης της σχέσης μεταξύ πελατών και επιχείρησης. Μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση με την επιλογή σύγχρονων ερευνητικών μελετών σχετικές με το θέμα, διερευνάται η αύξηση της ικανοποίησης των πελατών στον ξενοδοχειακό τομέα όσον αφορά την εξυπηρέτηση, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρονται σε ξενοδοχειακές μονάδες σε όλο τον κόσμο. Συμπερασματικά, υπάρχει μια σειρά παραγόντων οι οποίοι συνδέονται απολύτως με την ικανοποίηση του πελάτη, όπως η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και το προσωπικό του ξενοδοχείου.
Λέξεις-κλειδιά: μεταρρυθμίσεις, ικανοποίηση πελατών, εμπειρία, εταιρεία, επιχείρηση, υπηρεσία, προϊόν.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
v, 51 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Μεταρρυθμίσεις -- Ικα...

Reforms - Customer Sa...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΜΒΑ-2020-00818.pdf

Size

475.32 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):14761abbb73c9567bc317d45f0441a6c

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly