Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Έρευνα αποδοτικότητας επιχείρησης παροχής υπηρεσιών του κλάδου οργανωτών εκθέσεων και συνεδρίων εστιάζοντας στη στρατηγική μάρκετινγκ
 
  • Details
Options

Έρευνα αποδοτικότητας επιχείρησης παροχής υπηρεσιών του κλάδου οργανωτών εκθέσεων και συνεδρίων εστιάζοντας στη στρατηγική μάρκετινγκ

Author(s)
Δρίβα, Μαρία
Date Issued
2012-08-08
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Αντικείμενο της μελέτης είναι η έρευνα αποδοτικότητας επιχείρησης παροχής υπηρεσιών του κλάδου οργανωτών εμπορικών εκθέσεων, καθώς και η ερμηνεία και μέτρηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών της, εστιάζοντας στη στρατηγική μάρκετινγκ. Η ανάλυση της αποδοτικότητας πραγματοποιείται με τη βοήθεια αριθμοδεικτών, που οδήγησαν το συμπέρασμα ότι πρόκειται για μια ιδιαίτερα υγιή επιχείρηση, η οποία διοικείται αποτελεσματικά και έχει ικανότητες για περαιτέρω ανάπτυξη. Όσον αφορά στην εφαρμοσμένη στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησης και συγκεκριμένα στη μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών προς τους πελάτες της, επιτυγχάνεται μέσω ενός ερωτηματολογίου, το οποίο συμπλήρωσαν οι εκθέτες. Τα αποτελέσματα ίσως να μην είναι άκρως αντιπροσωπευτικά, καθώς δεν συπληρώθηκε απο όλους τους τους εκθέτες, παρόλα αυτά, η ανάλυση περιλαμβάνει ακριβή αποτελέσματα και διακυμάνσεις. Απο το ερωτηματολόγιο, έγινε αντιληπτό ότι η εικόνα της έκθεσης επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό απο τις υπηρεσίες των συνεργατών της. Επίσης, προέκυψαν ανάγκες αλλά και προσδοκίες, τις οποίες οφείλει η επιχείρηση να επιδιώξει να καλύψει, λαμβάνοντας στρατηγικές αποφάσεις, όπως είναι η αλλαγή εκθεσιακού κέντρου και συνεργατών.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
122 σ. πιν. 30 εκ.
Subjects

Εμπορικές εκθέσεις --...

Εμπορικές εκθέσεις --...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2012-00090.pdf

Size

6.49 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):707b4b74dca4d9006da7e0b8551e52f6

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly