Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολάου, Ντάϊνα
dc.contributor.authorΚαπιρής, Άδωνης
dc.contributor.otherKapiris, Adonis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-03-20
dc.date.accessioned2015-03-20T10:54:19Z
dc.date.available2015-03-20T10:54:19Z
dc.date.copyright2015-01
dc.date.issued2015-03-20
dc.identifier.otherMBA/2015/00286el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1806
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ μελέτη αυτή αφορά στην ενίσχυση του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Α.Π.ΚΥ.) για την παροχή υπηρεσιών δια βίου μάθησης μέσω της ανάπτυξης και ενσωμάτωσης καινοτόμων τεχνολογιών και ευέλικτων πρακτικών στην λειτουργία του. Σκοπός της διατριβής είναι η μελέτη μέσω επιστημονικής έρευνας ως προς την προσφορά MOOCs (Massive Open Online Courses) μέσα στα πλαίσια της στρατηγικής ανάπτυξης του ΑΠΚΥ και μετεξέλιξης του σε Ηλεκτρονικό Πανεπιστήμιο (e-university). Επιχειρήθηκε χαρτογράφηση της υφιστάμενης κατάστασης σε ότι αφορά το σήμερα και το αύριο του Α.Π.ΚΥ. καθώς επίσης και σχετική παράθεση της στρατηγικής του Α.Π.ΚΥ. Γίνεται επίσης, εκτενής αναφορά για το χρηματοδοτούμενο έργο eUniversity, το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και την Κυπριακή Δημοκρατία και το οποίο στοχεύει στην μεταμόρφωση του Α.Π.ΚΥ. ως ‘Το Ηλεκτρονικό Πανεπιστήμιο (the eUniversity)’. Με στόχο την ενίσχυση του ΑΠKΥ για την ποιοτική παροχή υπηρεσιών δια βίου μάθησης, μέσω της ανάπτυξης και ενσωμάτωσης καινοτόμων και ευέλικτων πρακτικών στην λειτουργία του μελετήθηκε η προώθηση μαθημάτων μέσα από την χρήση MOOCs. Στο πλαίσιο της μελέτης, διενεργήθηκε σχετική έρευνα που είχε ως στόχο, να διαγνωστούν οι παράγοντες της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, μέσα από την χρήση MOOCs καθώς και το προφίλ των δυνητικών φοιτητών του Α.Π.ΚΥ. που μπορεί να επιλέξουν τη συγκεκριμένη μέθοδο φοίτησης, καθώς επίσης και πώς θα μπορούσαν τα MOOCs να βοηθήσουν το Πανεπιστήμιο στο να επιτύχει την αγορά-στόχο. Μέσα από την έρευνα, επιχειρείται η καταγραφή των αναγκών, του ενδιαφέροντος και της ανταπόκρισης των υποψηφίων φοιτητών, φοιτητών, αποφοίτων, του προσωπικού Α.Π.ΚΥ. και του κοινού για υιοθέτηση των μαθημάτων MOOCs. Μελετήθηκε επίσης, πώς η μεθοδολογία αυτή θα μπορούσε να δώσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο Α.Π.ΚΥ. με απώτερο σκοπό, την αναβάθμιση του κύρους του ως ένα ηλεκτρονικό πανεπιστήμιο μέσα από την προώθηση της ανοικτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, της διά βίου μάθησης, και της προσφοράς ευέλικτων, διαδικτυακών μαθημάτων.el_GR
dc.format.extent134 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.subjectOpen University of Cyprusel_GR
dc.subjectΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου -- Στρατηγικές ανάπτυξηςel_GR
dc.subjectOpen University of Cyprus -- Strategy developmentel_GR
dc.subjectΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου -- e-universityel_GR
dc.subjectOpen University of Cyprus -- e-universityel_GR
dc.subjecte-universityel_GR
dc.subjectMassive Open Online Coursesel_GR
dc.titleΣτρατηγική ανάπτυξη για μετεξέλιξη του ΑΠΚΥ ως ένα πρότυπο ηλεκτρονικό πανεπιστήμιο (e-university) - MOOCsel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis study concerns the strengthening of the operations of the Open University of Cyprus (OUC) in the provision of lifelong learning services through the development and integration of innovative technologies and flexible practices. The purpose of this thesis is to study through scientific research the provision of MOOCs (Massive Open Online Courses) within the OUC’s strategy development and evolution into an e-university. The current situation of the OUC in terms of today and tomorrow and the strategy ('OUC strategic development 2012-2015') was presented together with the e-University funded project with a budget of 4.7 million euros, which will be financed by the European Regional Development Fund and the Republic of Cyprus, aiming to transform the OUC as 'an Electronic University’. MOOCs were studied as an avenue to strengthen the OUC’s offering of quality services for lifelong learning through the development and integration of innovative and flexible practices in operation. In the study, a survey was conducted that aimed to diagnose the influencing factors towards Distance Education through the use of MOOCs and to profile prospective students of the OUC who might choose the specific study methodology and how MOOCs can help the university to achieve its goal. Specifically the needs, the interest and response of prospective students, students, alumni, staff OUC as well as the public for adoption of MOOCs courses were analysed and implications were recognised as to how this methodology could provide a competitive advantage in OUC with a view to upgrading the status as an online university through the promotion of open and distance learning, lifelong learning, and offer flexible, online course.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record