Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (private label). Η στάση των καταναλωτών απέναντι στα συγκεκριμένα προϊόντα και ειδικά στα ταχύτατα καταναλωτικά αγαθά. Μελέτη των παραγόντων που καθορίζουν την εμπιστοσύνη που έχει ο καταναλωτής σε μια συγκεκριμένη αλυσίδα supermarket και αν αυτή η εμπιστοσύνη καθορίζει τη στάση και τη πρόθεση αγοράς προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας της συγκεκριμένης αλυσίδας. Μελέτη της παρούσας κατάστασης, λόγοι για την αύξηση της ζήτησης και κατανάλωσης καθώς και των προοπτικών της συγκεκριμένης κατηγορίας προϊόντων
 
  • Details
Options

Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (private label). Η στάση των καταναλωτών απέναντι στα συγκεκριμένα προϊόντα και ειδικά στα ταχύτατα καταναλωτικά αγαθά. Μελέτη των παραγόντων που καθορίζουν την εμπιστοσύνη που έχει ο καταναλωτής σε μια συγκεκριμένη αλυσίδα supermarket και αν αυτή η εμπιστοσύνη καθορίζει τη στάση και τη πρόθεση αγοράς προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας της συγκεκριμένης αλυσίδας. Μελέτη της παρούσας κατάστασης, λόγοι για την αύξηση της ζήτησης και κατανάλωσης καθώς και των προοπτικών της συγκεκριμένης κατηγορίας προϊόντων

Author(s)
Ιορδανίδης, Ιωάννης
Date Issued
2012-08-08
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κερδίζουν συνεχώς μερίδια στην αγορά και ο τζίρος τους αυξάνεται συνέχεια . Η χαμηλότερη τιμή που πωλούνται σε σχέση με τα επώνυμα, η σταδιακή συνεχής βελτίωση της ποιότητας και η αυξανόμενη παρουσία τους σε περισσότερα σημεία πώλησης τα καθιστούν ιδιαίτερα σημαντικά στοιχεία προς μελέτη ειδικά στην σημερινή εποχή της οικονομικής κρίσης και των περιορισμένων διαθέσιμων εισοδημάτων. Η προσφορά τους καθορίζεται κατά κύριο λόγο από τις αλυσίδες λιανικής (supermarkets) και σε ένα μικρότερο βαθμό από τους ομίλους κοινών αγορών που δημιουργήθηκαν προκειμένου οι ανεξάρτητες επιχειρήσεις και οι μικρότερες αλυσίδες να αντιμετωπίσουν τον αυξανόμενο ανταγωνισμό (ΙCAP,2011). Η συνεχής επικράτηση τους απέναντι στα επώνυμα επηρεάζει πολλούς κλάδους όπως λιανέμπορους, παραγωγούς , εταιρίες που ασχολούνται με την προβολή και προώθηση προϊόντων άρα το συγκεκριμένο θέμα χρήζει ιδιαίτερης προσοχής. Η σημαντικότητα τους διαπιστώνεται επίσης από το μεγάλο αριθμό σχετικών εκθέσεων που πραγματοποιούνται ανά τον κόσμο και από την σχετική βιβλιογραφία Τα private label παρουσίασαν μια μεγάλη διεισδυτικότητα τα τελευταία χρόνια και σήμερα κυριαρχούν στο χώρο των τροφίμων και αυτό το γεγονός αυξάνει την σπουδαιότητα τους λόγω ότι είναι ένας βασικός κλάδος που πάντα θα υφίσταται ζήτηση.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
79 σ. πιν., 30 εκ.
Subjects

Καταναλωτής -- Privat...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2012-00088.pdf

Size

860.36 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):239a7097f3780076182e12c6a91661ee

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly