Search
Now showing items 1-10 of 14
Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και η ικανοποίηση των ασθενών του τμήματος Πυρινικής Ιατρικής του "ΑΝΘ. ΘΕΑΓΕΝΕΙΟΥ"
(2016-09-14)
Εισαγωγή: Η ικανοποίηση των ασθενών αποτελεί μία από τις σημαντικότερες παραμέτρους όσον αφορά στα μέτρα που λαμβάνονται με στόχο την αναβάθμιση και βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας. Η ποιότητα των υπηρεσιών υγείας ...
Η ποιότητα στις υπηρεσίες υγείας και οικονομική κρίση. Οι επιπτώσεις και οι πρκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα Ελληνικά Δημόσια Νοσοκομεία
(2016-07-06)
Το δημόσιο αγαθό της υγείας αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα όλων των πολιτών. Για τον λόγο αυτό διαμορφώνονται οι εθνικές πολιτικές υγείας, οι οποίες αποσκοπούν στην αναβάθμιση και στον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών υγείας και ...
Ικανοποίηση ασθενών σε υπηρεσίες υγείας υπό συνθήκες οικονομικής κρίσης
(2016-10-18)
Σκοπός: Ο σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής ήταν να αξιολογηθεί η ικανοποίηση των ασθενών σε υπηρεσίες υγείας υπό συνθήκες οικονομικής κρίσης και συγκεκριμένα στο τμήμα τακτικών εξωτερικών ιατρείων και επειγόντων ...
Συλλογική και ατομική διαδικτυακή συμπεριφορά ασθενών με χρόνια νοσήματα σε περίοδο οικονομικής κρίσης: Ανάλυση λόγου και προφίλ στο Facebook
(2016-07-21)
Υπόβαθρο: Η παγκόσμια οικονομική κρίση επηρεάζει τις πολιτικές υγείας παγκοσμίως, ενώ το
Ευρωπαϊκό πλαίσιο πολιτικής «Υγεία 2020» επιδιώκει τη δημιουργία βιώσιμων, ισότιμα
προσβάσιμων, υψηλής ποιότητας, ασθενοκεντρικών ...
Συστηματική ανασκόπηση για την επίδραση της δωδεκάωρης νυκτερινής βάρδιας στους νοσηλευτές και τους ασθενείς
(2016-09-20)
Εισαγωγή: Η λειτουργία των τμημάτων μίας νοσηλευτικής μονάδας για ένα εικοσιτετράωρο, επιβάλει τη συνεχή εργασία από το προσωπικό της. Για να παρέχει συνεχή στελέχωση και νοσηλεία στους ασθενείς, το προσωπικό εργάζεται με ...
Ποιότητα υπηρεσιών χειρουργικής κλινικής ιδιωτικής πολυκλινικής της Θεσσαλίας
(2016-04-05)
Εισαγωγή: Tο επίπεδο ικανοποίησης των χρηστών θεωρείται απαραίτητος δείκτης ποιότητας σε οποιαδήποτε υπηρεσία παροχής υπηρεσιών υγείας
Σκοπός: Ήταν η διερεύνηση της ικανοποίησης των ασθενών μιας ιδιωτικής χειρουργικής ...
Εφαρμογή καλών πρακτικών για τη βελτίωση της ποιότητας στη Μονάδα Υγείας - ΠΕΔΥ Έδεσσας
(2016-06-09)
Εισαγωγή: Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας προς τους πολίτες είναι προσδιοριστικός παράγοντας της προαγωγής της υγείας των πολιτών, της βελτίωσης των μονάδων υγείας, αλλά και της ικανοποίησης των ασθενών. Η ...
Αξιολόγηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών σε τμήμα ατυχημάτων και επιγόντων περιστατικών
(2016-07-15)
To Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΑΕΠ- Τμήμα Ατυχημάτων και Επειγόντων Περιστατικών) σε ένα νοσοκομείο είναι πρωταρχικής σημασίας λόγω του ρόλου του, συνιστώντας βασική αρχή ανάπτυξης όλων των συστημάτων υγείας διεθνώς. ...
Διερεύνηση των παραγόντων που σχετίζονται με το κλίμα ασφάλειας των πασχόντων σε τμήματα νοσοκομείου της Κύπρου
(2016-07-15)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Η ασφάλεια των ασθενών είναι ένα κεφαλαιώδες κομμάτι της ποιότητας της παρεχόμενης υπηρεσίας από τις υγειονομικές μονάδες. Κάθε οργανισμός που παρέχει φροντίδα υγείας οφείλει να καταγράφει το επίπεδο ασφάλειας ...
Η μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας μετά την έναρξη λειτουργίας του Π.Ε.Δ.Υ. (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.) στην πρώην Ν.Μ. ΙΚΑ Πρέβεζας
(2016-07-25)
Η ικανοποίηση των ασθενών από την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας αποτελεί στη σύγχρονη εποχή ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο του μάνατζμεντ. Η σωστή διαχείριση ενός τέτοιου προβλήματος μπορεί να έχει τεράστια οφέλη ...